MISSATGE DEL CARNESTOLTES

EL carnestoltes “QUIM XÀFEC” porta la gresca i la xerinola:

Sóc el carnestoltes i ja sabeu: “per carnaval tot s’hi val”... i per això cada dia una ordre us donaré!

Desitjo que tothom faci un bon paper. Ah! els pares, les mares i famílies no dubteu en participar-hi. qui no faci el que jo mani... que es prepari donCs una cara nova li faran els meus ajudants.

Per començar el dimarts, 29 de gener cal portar alguna cosa divertida al cap.

Per continuar el dimecres 30 DE gener farem l’animal i la cara d’aquest pintada duràs.

El dijous,31 de gener haureu de portar el pantaló girat amb uns mitjons ben lluents

I per acabar el 1 de febrer pel matí un pitet de nadó penjat hauràs de portar.

ACTIVITATS DE CARNESTOLTES 2008
  • DILLUNS 28 DE GENER A LES 16:30 ELS/LES ALUMNES REBRAN AL CARNESTOLTES AL PATI I ESCOLTAREM EL PREGÓ DE BENVINGUDA.
  • DEL 29 AL 1 DE FEBRER ( DIVENDRES NOMÉS AL MATÍ) CAL FER LES ORDRES DEL CARNESTOLTES
  • DIVENDRES 1 DE FEBRER A LA TARDABALLSQUE REPRESENTEN “EL CICLE DE L’AIGUA” I ELS SEUS PRINCIPALS ELEMENTS

EDUCACIÓ INFANTIL:

P3(A,B) DOFINS I OSSOS: “AUDICIÓ DE VIVALDI” (PRIMAVERA)

P4(A,B) HIPOPÒTAMS I COCODRILS: “UN PEIXET EN EL FONS DE L’ ESTANY” (ESTIU)

P5(A,B) GIRAFES I ELEFANTS: “M'AGRADA LA TARDOR” (TARDOR)

PRIMÀRIA

CICLE INICIAL

PRIMER A I B: “LA VALSE D’AMELIE ”.(GLAÇONS)

SEGON A I B: “CANÇÓ DE LA PLUJA (GOTES DE PLUJA)

CICLE MITJÀ

TERCER A I B; “RELAX” (NÚVOLS BLANCS)

QUART A I B:”CARMINA MURANA” (NÚVOLS GRISSOS)

CICLE SUPERIOR

CINQUÈ A I B: “UMBRELLA” (GOTES DE PLUJA)

SISÈ A I B: “MIX CICLE D'AIGUA”

• LES FAMÍLIES ESTEU CONVIDADES A PARTICIPAR DE LA FESTA. L’ENTRADA PER LES FAMÍLIES SERÀ PER LA PORTA DE PRIMÀRIA A LES 15:30. ES RECOMANA VENIR DISFRESSAT!!!
  • EL/LES ALUMNES ESTARAN DISPOSATS PER CURSOS EN DIFERENTS ZONES DEL PATI DELS GRANS. CAL RESPECTAR AQUESTA DISTRIBUCIÓ.
  • AQUELL DIA PODEU ENTRAR A LES 14:30 PER AJUDAR A LES MONITORES A VESTIR ELS/LES VOSTRES FILLS/ES.
  • A L’HORA DE LA SORTIDA ELS /LES NENS/ES D’EDUCACIÓ INFANTIL (P3,P4,P5) MARXARAN AL LLOC HABITUAL PER RECOLLIR ELS/LES VOSTRES FILLS/ES.
  • DIMECRES, 6 DE FEBRER A LES 11:40 AL PATI ELS /LES ALUMNES LI FARAN UN BON COMIAT DEL CARNESTOLTES.
  • ELS I LES ALUMNES HAURAN DE VENIR JA DISFRESSATS DE CASA A LA TARDA.