FOTOS DE L'ARRIBADA DEL CARNESTOLTES (25-2-11)

FOTOS DE LA FESTA DE CARNAVAL (4-3-11) DANSES

FOTOS DE LA FESTA DE CARNAVAL (4-3-11) CLASSES

FOTOS DE LA FESTA DE CARNAVAL (4-3-11) ALUMNES

VIDEOS DE LA FESTA DE CARNAVAL 2011

P3 A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

P4 A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

P5 A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

1r A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

2n A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

3r A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

4t A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

5 A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

6 A i B from Lidia Rovira on Vimeo.

ACTIVITATS CARNESTOLTES 2011

Divendres 25 de febrer a les 16:30 els/les alumnes rebran al carnestoltes.

Del 28 de febrer al 3 de març, cal fer les consignes ordenades pel carnestoltes.

Divendres 4 de març a la tarda es faran els balls ambientats en l’apropament de les cultures:

Educació Infantil

P-3 EL SOL I LA LLUNA: “papallones”
P-4 ASTRONAUTES I COETS: “ formigues”
P-5 PLANETES I ESTRELLES :“abelles”

Educació Primària

Cicle Inicial
Primer A i B: “TROLLS”
Segon A i B: “FOLLETS”
Cicle Mitjà
Tercer A i B: “ARBRES”
Quart A i B: “ FLORS”
Cicle Superior
Cinquè A i B: “MAGS I FADES”
Sisè A i B: “AVATARS”

Les famílies esteu convidades a participar de la festa. L’entrada per les famílies serà per la porta de primària a les 15:30. Es recomana venir disfressat!!

El/les alumnes estaran disposats per cursos en diferents zones del pati dels grans. Cal respectar aquesta distribució.

A la tarda, els/les nens/es han de venir vestits de casa i pujar a LES CLASSES. Els/les alumnes de menjador han de portar la disfressa (tota marcada) dins d’una bossa, al matí.

Aquell dia podeu entrar a les 14:30 per ajudar a les monitores a vestir els/les vostres fills/es.

A l’hora de la sortida els/les nens/es d’educació infantil (p3, p4, p5) marxaran al lloc habitual per recollir els/les vostres fills/es.

ARRIBADA DE SA MAJESTAT CARNESTOLTES
Alumnes del Marià Galí:
Sóc “El Carnestoltes” i us faig saber que el proper divendres 25 de febrer a les 16:30, aniré a la vostra escola.
He vingut de llunyanes terres i altre cop ja sóc aquí per fer gresca, disbauxa i alegria. És el que ens espera en aquests dies!
Feu cas de les meves consignes i animeu-vos a participar-hi!
Amb els balls començarem i ja veurem com acabarem!
MISSATGE DEL CARNESTOLTES

Sóc el Carnestoltes i ja sabeu: “Per Carnaval tot s’hi val” i per això cada dia una ordre us donaré!
Desitjo que tothom faci un bon paper. Ah! els pares, les mares i famílies no dubteu en participar-hi. Qui no faci el que jo mani… que es prepari doncs una cara nova li faran els meus ajudants.

Per començar el dilluns 28 de febrer cal portar un collaret fet amb cosetes del bosc.

Per continuar el dimarts 1 porta les galtes pintades de verd.

El dimecres 2 porta unes orelles o banyes d’animal.

El dijous 3 cal portar una sabata diferent a cada peu.

I per últim el divendres 4 no t’oblidis la teva disfressa perquè a la tarda farem la gresca!