abr. 28

A prop de Barceló

A Prop de Barceló és un taller plàstic que hem realitzat els nens i nenes de sisè.

L’artista terrassenca Rat Soriano organitza i dinamitza aquests tallers per apropar els nens i nenes de les escoles de Terrassa a diferents artistes coneguts arreu del món.

En aquest taller hem fet un llibre intervingut: partint d’un llibre vell cada alumne havia de transformar-lo en quelcom que tingués sentit per ells. Vam utilitzar diferents materials com tèmpera, pintura plàstica, pols de marbre, fils, cartrons, etc.

Va ser una experiència molt enriquidora i han sortit veritables obres d’art.