AVÍS DE LA POLICIA MUNICIPAL

Benvolgudes famílies:

La Policia Municipal ens ha enviat un comunicat en el que diu que després d’haver fet observacions per part dels policies de barri encarregats de la protecció escolar, han detectat “…situacions anòmales observades al voltant del centre escolar i realitzades per alguns dels seus alumnes, els quals NO ES COMPORTEN A LA VIA PÚBLICA DE MANERA CORRECTA,  posant ven perill la seva integritat física, creuant per llocs no habilitats sense mirar si s’apropa vehicle i, això succeeix lluny del lloc de control del policia que fa la protecció escolar, i en la majoria de casos, fora del control dels pares/tutors”.

Seria convenient que tothom tinguéssim cura en:

Si portem cotxe:

> Respectar les senyalitzacions de trànsit: velocitat màxima a 30km/h, prohibició d’aturar-se a la porta de l’escola, respectar els passos de vianants…

> No parar-nos a la porta de l’escola mateix, fent un tap als vehicles que venen darrera.

Si anem a peu:

> Creuar pels passos de vianants

> Portar els nens controlats en tot moment, impedint que baixin de les voreres sobtadament.

> No parar-se al mig de la vorera fent un tap que impedeixi la circulació d’altres vianants, obligant-los a baixar a la zona dels cotxes.

Si els nens vénen en patinet o bicicleta, han de respectar igualment les normes: no poden circular contra direcció  ni circular per sobre de les voreres, posant en perill els vianants.

I  si és possible, evitem l’ús de cotxes: farem exercici, contaminarem menys i estalviarem en benzina!

Estem organitzant, juntament amb la Policia Municipal,  unes xerrades dirigides als pares i mares, i unes altres dirigides als alumnes. Us n’informarem oportunament.

ESPEREM LA VOSTRA PARTICIPACIÓ I COL·LABORACIÓ