març 07

Cap tancament a l’escola pública!!!

El diumenge 6 de març, un gran nombre de pares i mares, alumnes, mestres i d’altres persones vinculades a l’escola pública, van fer una cercavila reivindicativa pels principals carrers del centre. Enguany el anunciat tancament de línies a P3, ha estat el motiu de protesta i acció per part dels integrants de l’acte d’ahir diumenge. El nostre centre amb la activa participació de la seva AMPA, alumnes i mestres, va fer costat a la resta de l’escola pública que se sent amenaçada per la possible supressió de classes de P3. Recordem que la nostra escola ja va sofrir el tancament d’una línia el curs passat.