Carnestoltes 2016

MISSATGE DEL REI CARNESTOLTES

Benvolguts/des alumnes del Marià Galí, sóc el Rei Carnestoltes i us faig saber que el proper DILLUNS 1 de febrer a les 16:00 vindré a la vostra escola.

Torno un altre cop de terres llunyanes i mano que fem gresca, disbauxa i alegria. això és el que ens espera aquests dies!

Feu cas de les meves consignes i animeu-vos a participar!

Amb els  balls començarem el 5 de febrer al matí i ja veurem com acabarem!

EL carnestoltes porta la gresca i la xerinola:

Dilluns 8 de febrer és festa

Dimecres 10 serà el comiat a les 11.30

Sóc el carnestoltes i ja sabeu: “per carnaval tot s’hi val! ” per això, cada dia, una ordre TU FARÀS! Desitjo que tothom faci un bon paper. Ah! els pares, les mares i famílies també podeu participar. qui no faci el que jo mani… ja es pot preparar ja que una cara guarnida li faran els meus ajudants.

AQUEST ANY VIATJAREM AL PASSAT I EL 1900 VISITAREM. FAREM DANSES TRADICIONALS PERQUÈ MODERNISTES SERAN ELS NOSTRES BALLS.

Per començar el dimarts dimarts 2 de febrer  un barret ben elegant el dimarts has de portar.

Per continuar el dimecres 3 febrer tot pintat un bigoti lluiràs.

I el dijous 4 una sabata de cada, tot el dijous caldrà calçar.

Finalment divendres 5  no has d’oblidar, que amb disfressa has de ballar.

Activitats carnestoltes 2016

• Dilluns 1 de febrer a les 16:00 els/les alumnes rebran el carnestoltes.
  • Del 2 de febrer al 4 de febrer cal fer les consignes ordenades pel carnestoltes.
  • Divendres 5 de febrer al matí a les 10:00 Ballarem les dances al pati de primària:

Educació infantil:

p-3 , p- 4 i  p-5: Volta cap aquí

Educació primària:

Primer a i b: tio pep

Segon a i b: patapuf

Tercer a i b: el rotlletó

Quart a i b: ball de cintes

Cinqué A i B: la xampanya

Sisé a i b: el virolet

Les famílies esteu convidades a participar de la festa. l’entrada per les famílies serà per la porta de primària a les 10:00 es recomana venir disfressat!!

L’alumnat estarà disposat per nivells a la grada. Aquest espai estarà unicament reservat als alumnes.

ELS I LES ALUMNES HAN DE VENIR BEN ESMORZATS DE CASA

A l’hora de la sortida  els pares i mares d’educació infantil (p3, p4, p5) aniran al lloc habitual per recollir els seus fills/es.