abr. 24

Celebració de la diada de Sant Jordi a l’escola

Pel matí es va visitar la paradeta de llibres muntada per les mares de l’escola i molts alumnes van comprar llibres, roses i fins i tot clauers fets per les mares.
Per la tarda es van celebrar els Jocs Florals al gimnàs i vam gaudir d’una representació de la Llegenda de St. Jordi a càrrec dels alumnes de 6è. La Flautina va venir a entregar els premis als guanyadors de cada classe que ens van llegir un fragment de la seva creació literària. Com a Cloenda les alumnes de P5 que realitzen l’activitat extraescolar d’Esbart Dansaire ens van ballar el ball del Cascabell.