abr. 23

Celebrem Sant Jordi a l’escola

La celebració del Sant Jordi d’enguany ha estat un èxit!! S’han realitzat diferents activitats amb la participació de tot l’alumnat, tot el professorat i l’AMPA de l’escola.

Les mares, al llarg de tot el dia, s’han encarregat de vendre llibres i manualitats fetes per elles: unes roses molt originals, uns punts de llibre fantàstics i molt divertits, clauers en forma de dracs, …

Al llarg del matí, l’alumnat de diferents nivells ha participat en activitats de lectura compartida entre padrins i filliols. A la tarda, la Flautina ha fet entrega dels premis als millors rodolins, poesies, descripcions, cal·ligrames i endevinalles que han escrit els nens i nenes de cada classe.

També hem passat una bona estona amb les representacions dels nens i nenes de 5è i 6è i l’actuació d’alguns dels components dels “Dracs de Can Boada”

Demà podrem tenir a les mans l’edició de la revista “El Mussol”.

Felicitats als guanyadors i guanyadores i a tothom! FELIÇ DIADA DE SANT JORDI!!