abr. 23

Celebrem Sant Jordi

Avui, 23 d’abril, Diada de Sant Jordi, ho hem celebrat amb diverses activitats. Hem de destacar l’entrega de premis del Concurs de La Flautina que ha tingut lloc al pati. Tot l’alumnat de l’escola hi era present. Hem gaudit d’una breu representació de la Llegenda de Sant Jordi. La Flautina ens ha acompanyat tota l’estona i ens ho passat mot bé!

Mireu també les fotos de la paradeta de llibres i roses al vestíbul de l’escola.

1. Asunción Muriana

Felicitats per l’organització, la presentació, la versió moderna de la Llegenda de St. Jordi, …
    Felicitats als premiats i premiades i a tot l’alumnat participant!
    I, sobretot, felicitats a la Flautina que ha estat ENORME!!

2. Asunción Muriana

No vull oblidar-me de les mares que han fet unes galetes boníssimes, unes roses precioses que s’han esgotat en un plis-plas i uns punts de llibre molt originals.
    Molta gent a la paradeta de llibres!
    FELICITATS!!