juny 01

COLÒNIES A LA CALA MONJOI

Els alumnes de sisè hem gaudit d’una setmana a recordar per tota la vida a Cala Monjoi. Han estat uns dies de convivència, diversió i relació amb monitors i alumnes d’altres escoles. A més a més hem après moltes coses referents a la natura: vegetació, éssers vius típics de la costa i la influència de la Tramuntana en els paisatges del parc natural del Cap de Creus. També hem practicat esports d’aventura nous per nosaltres i molt divertits. Aprofitem per felicitar a tots els alumnes ja que el seu comportament va ser del tot correcte però el més important va ser l’aprendre a conviure i a compartir.