des. 18

CONCERT DE NADAL

Benvolgudes famílies:

Aquest divendres 20 de desembre, es farà un concert on podreu gaudir de les cançons interpretades per els/les vostres fills/es.

L’horari de parvulari (P3, P4 i P5) serà de 9:15 a 10 del matí, de Cicle Inicial (1r i 2n) de 10 a 10:30 del matí, Cicle Mitjà  (3r i 4t) de 10:30 a 11 del matí i Cicle Superior (5è i 6è) de 11:30 a 12.15 del matí.

Aquest dia l’horari escolar serà de 9h a 13h per a tot l’alumnat de l’escola. A la tarda no hi haurà classe.

Els nens i nenes que es queden a dinar a l’escola els heu de venir a buscar entre les 15h i les 15.30h.

Recordem a les famílies que els nens/es han de venir ben mudats, si és possible de color clar a la part  de dalt (blanc, beige…) i de color fosc a la part de baix (negre, blau fosc, marró fosc…).

El primer dia de classe del 2n trimestre serà dimecres 8 de gener de 2014.

ATENCIÓ:Si feu alguna fotografia o vídeo de l’acte, NO EL PODEU PUBLICAR ni al Facebook ni a cap altra xarxa social. (L’autorització d’us d’imatge que ens signeu només serveix per l’escola).

Us esperem a tothom!!!

La Comissió de Festes