maig 11

ENTREGA DELS “PREMIS FLAUTINA”

El dimarts, 10 de maig va tenir lloc l’entrega de Premis Flautina de Poesia. La Flautina personalment va entregar els premis als nens i a les nenes que van quedar classificats en tercer, segon i primer lloc de cada grup classe. Cada classificat va rebre un premi i, a més a més, la Flautina va voler premiar la participació dels nens i nenes entregant un premi per cada grup classe. Volem continuar engrescant a tot l’alumnat a participar en les activitats que ens proposa la Flautina amb l’objectiu que millorem en l’ús del català com a llengua de comunicació a l’escola. Al reportatge fotogràfic podeu veure el moment d’entrega dels premis i la gran acollida que van fer tots els nens i nenes de l’escola a la nostra estimada Flautina.