set. 24

ESTEM ACTUALITZANT LA PÀGINA WEB

Benvolgudes famílies i altres membres de la nostra comunitat escolar,

Com ja heu vist, la nostra pàgina web ha canviat una mica. Totes les notícies son publicades al blog general de l’escola, el qual te les funcions de pàgina principal i d’inici. Però també estem actualitzant les dades que habitualment podeu consultar a l’apartat escola. Ara ja podeu consultar la pàgina actualitzada de la plantilla dels mestres amb les seves tutories i especialitats, però encara ens falta renovar les pàgines de les classes i les activitats que es realitzaran per cicles, així com el calendari escolar d’enguany.
Ara tenim una mica d’enrenou perque estem connectant els ordinadors a la nova xarxa que ens han instal·lat durant aquest estiu, la qual ens donarà mes facilitats per poder integrar les TIC dins del treball diari de les classes. Així doncs tan aviat s’actualitzin aquestes informacions, us informarem. A més, la pàgina anirà de mica en mica afegint nous recursos dels que ara es coneixen com a web 2.0, per tal de fer d’aquest web un bon instrument de comunicació i una eina pedagògica pel treball dels nostres alumnes.

1 comment

1. Sonso

Hola!

Podríem posar les coordenades de Google Earth en algun lloc… És només una proposta.