set. 23

Et recordem Miquel…

El proper dijous 29 de setembre, dia de Sant Miquel, farem a l’escola un acte per recordar al nostre mestre, amic i company, Miquel Canal. Serà a les 16:00. Es durà a terme al pati gran. Si voleu podeu compartir amb nosaltres aquesta estona. Alumnes i ex-alumnes, pares i mares, mestres… ens trobarem per fer-li un petit homentage a qui ha estat durant tants anys mestre d’aquest centre. Us hi esperem.

1. sanae

acella nit no pudia dormir

2. Juliano

Avuii anirem el ex-alumnes del Maria Gali Som Tots del Niculau Copernic… Et Recordarem Miquel