març 06

Festa de Carnaval a l’escola

Un any més l’escola Marià Galí va celebrar el Carnaval amb una gran festa. Enguany es celebra “L’any internacional dels boscos”, es per aquest motiu que les disfresses anaven relacionades amb aquest tema. Tant si no vas poder venir, com si ho vas fer, clica  sobre la següent foto i mira els reportatges.

1. amuriana

QUINES FOTOS MÉS BONIQUES!!

EL CEL, ENCARA QUE MOLT AMENAÇADOR, ENS VA DEIXAR CELEBRAR UNA FESTA MOLT BONICA.

FELICITATS A TOTS ELS ALUMNES I LES ALUMNES I A TOTS ELS MESTRES I LES MESTRES!!

I MOLTES, MOLTES FELICITATS A LES MARES QUE VAN DEDICAR MOLT TEMPS A FER ELS DECORATS I AJUDAR AMB LES DISFRESSES DELS ALUMNES. GRÀCIES A TOTES!!

2. caterina samara y tamara

Hola a tothom

m’ha agradat molt el ball de tothom

att:Caterina Samara i Tamara