juny 23

Festa de Fi de curs a l’escola.

Ahir per la tarda  i com ja és habitual, es va celebrar la festa de fi de curs a l’escola. De moment us publiquem fotos de dos dels actes més significatius de la tarda. En primer lloc, es van repartir les orles a tot l’alumnat de 6è de primària, que s’acomiaden de l’escola després de 9 anys de ser-hi. Però no va ser lúnic acomiadament. En Josep Martínez, mestre d’anglès, es retira aquest curs i per part dels alumnes, ex-alumnes,  l’AMPA i  l’escola, va rebre un càlid homenatge. En Josep ha dedicat practicament tota la seva vida professional a l’escola Marià Galí. És clar que el  trobarem a faltar. Des d’aquí li desitgem  el millor per aquesta nova etapa de la seva vida que tot just ara comença. La mestra Tania, que canvia de centre, també va rebre un emocionat acomiadament. Més endevant publicarem la resta de fotos de la festa.

Cliqueu a les fotos per veure els reportatges…