juny 23

Festa de Fi de Curs a l’escola

El dijous 19 de juny es va celebrar al pati de l’escola “La Festa de Fi de Curs” organitzada per l’AMPA. Per començar es var organitzar un berenar sopar per l’alumnat. Més tard es va procedir al tradicional repartiment d’orles per als nens i nenes de 6è. Acte seguit, va tenir lloc un petit homenatge a qui ha estat conserge de l’escola des de que aquesta es va inaugurar, la Sra. Paquita. Molt emocionada va recollir un present que li va oferir l’AMPA de l’escola al mig d’una càlida ovació. La música i el ball van posar fi a la festa.