set. 30

Fins sempre, Miquel.

Clica sobre les imatges

Ahir dijous 29 de setembre, es va fer un acte al pati de l’escola per recordar al Miquel. Les nenes i nens de 5è i 6è li van dedicar unes cançons. També es van afegir ex-alumnes de l’institut, que van contribuïr també amb cançons cantades i amb flauta. L’acte va tenir un punt molt emotiu quan la directora, Maribel Morera, va deixar enlairar un globus amb unes cartes que li van escriure alumnes de l’escola. Miquel, on siguis, et recordarem sempre!

Anar al formulari de comentaris

1. Aida Hurtado Nadales

Va ser una passada l’homenatge, os lo bau currar!!
    Un petó!

2. Eva Arenas

Em va agradar molt assistir, va ser molt bonic i emotiu.
    Miquel sempre et recordarem has sigut molt important al nostre estimat Marià Galí!
    ~Eva~

3. araceli perez

quin fart de plorar.

no em va quedar aigua al cos de tant plorar