oct. 22

FOTÒGRAFS DE LA NATURALESA

Els nens i nenes de Cicle Mitjà, el dijous 21 d’octubre, varem tenir l’ocasió d’anar a visitar l’exposició FOTÒGRAFS DE LA NATURALESA al Centre Cultural de la Caixa de Terrassa. Aquesta exposició consta d’una selecció de les millors fotografies participants en el més important i prestigiós concurs internacional de fotografia de la naturalesa que, organitzat pel National History Museum (The British Museum) i la BBC, convoca milers de fotògrafs d’arreu. Durant la visita les nenes i els nens vam gaudir mirant les fotografies de diferents animals, entre ells un lleopard, una formiga, un lleó, un pingüí i un ocell; i vam aprendre els diferents tipus de plànols per enquadrar fotografies. Després vam realitzar un taller on vam treballar tot el que havíem après. Aquí teniu una mostra del que vam veure i del que vam fer.

Alumnat de 3r

Alumnat de 4t