abr. 08

HEM GUANYAT EL PREMI A L’ESPORT ESCOLAR 2010!!!

El jurat dels premis “ESPORTISTA 2010”, organitzat pel Diari de Terrassa i l’Ajuntament de Terrassa, va entregar a la nostra escola el premi de la categoria “FITA DE L’ESPORT ESCOLAR” per un important creixement en la promoció de l’esport i la pràctica esportiva.

L’entrega dels premis va tenir lloc ahir al vespre en el transcurs d’un sopar al qual van assistir, com a representants de l’escola Marià Galí, la Tània com a responsable del Pla Català de l’Esport, l’Alícia com a presidenta de l’AMPA que organitza les activitats extraescolars, la Trini i l’Àlex com a monitors de les activitats extraescolars esportives, l’Ester, com a coordinadora de la secció esportiva i la Mariona, la Lídia i l’Asun com a representants de l’equip de mestres.

Ser finalistes, juntament amb tres escoles més de Terrassa, va ser una alegria per a tothom; però guanyar el premi ha estat una satisfacció molt gran. Hem de felicitar totes les persones que d’una manera o altra han fet possible aquest premi: monitors i monitores, pares, mares, mestres i, sobretot, a les alumnes i els alumnes que participen a les activitats escolars del Consell Esportiu i a les activitats extraescolar organitzades per l’AMPA.
Seguirem treballant en aquesta línia, afavorint la pràctica de l’esport i animant al nostre alumnat a participar en les activitats esportives.

GRÀCIES A TOTHOM!!

Anar al formulari de comentaris

1. caterina

Hola a tots i totes

vui felicitar a la meva escola per

fer tot això

att:caterina

2. trini

hola a tothom!!! nomes vui dir que estic molt contenta pel premi que ens han otorgat i dir que aixi, aixi, aixi guanya el Galí. moltes gracies a tots per ferme part d’aquesta escola.

3. trini

aixi, aixi, aixi guanya el Galí moltes gracies a tots i a continuar treballant.

4. Lidia

Trini, m’ha agradat molt el comentari del crit de guerra. S’ha de felicitar a tothom que ha fet possible aquest premi i sobretot, seguir engrescant al nostre alumnat per a seguir practicant esport.

Treball
    Esforç