març 03

INAUGURACIÓ JOCS D’EQUILIBRI PATI DE PRIMÀRIA

Aquest dilluns es va inaugurar l’última fase del projecte de pati, els jocs d’equilibri. Aquesta fase completa tot el projecte que es va iniciar al setembre amb l’objectiu de regular i dinamitzar les estones de pati. Cada dia de la setmana l’alumnat té un espai assignat de forma regulada on pot practicar esports com el bàsquet, el voleibol, l’handbol i el ping-pong. Aquests esports es complementen amb la cura de l’hort de l’escola, l’espai d’escalada amb builder i ara, el nou espai d’equilibris. Evidentment que l’estona del pati és també un moment educatiu on l’oferta és variada però sempre entenent, que l’esbarjo és un moment de lleure lliure de l’alumnat al qual li hem ofert una amplia varietat d’espais i jocs.