març 28

INFORMACIÓ SOBRE LA VAGA GENERAL DEL 29 DE MARÇ DE 2012

Com ja sabeu, hi ha convocada una vaga general pel proper dijous 29 de març. La majoria del professorat del centre s’adhereix a aquesta convocatòria, motiu pel qual no es podrà donar un servei normalitzat.

Tanmateix, l’escola garanteix els serveis mínims que ha decretat el Departament d’ocupació i empresa: una persona de l’equip directiu i un mestres cada 6 classes.

ALTRES SERVEIS

Es garanteixen els serveis mínims en el servei de menjador.
L’escola facilitarà a l’empresa SERUNION el llistat dels alumnes que no assisteixin a classe per tal que descompti el preu de l’alimentació d’aquest dia en el rebut.
No serà necessari que cada família justifiqui l’absència.

Activitats extraescolars: No es farà l’activitat de Hip-Hop d’aquest dia.