maig 12

JORNADA ESPORTIVA 08-09

El passat dissabte 9 de maig vam gaudir d’una jornada esportiva a l’escola. Tot va ser possible gràcies a la col·laboració de mares, pares, monitors, mestres i alumnes. Es van realitzar activitats de Psicomotricitat, Iniciació Esportiva, Esbart Dansaire, Hip-Hop, Volei i Bàsquet primer d’exhibició i després obertes a tothom. Tot l’alumnat que va participar en les activitats esportives va tenir esmorzar gratuït i un número pel sorteig de material que es va realitzar al final de la jornada : 3 pilotes de volei platja, 3 de bàsquet, 3 kits de bàdminton petits i un super kit de bàdminton amb 4 raquetes i xarxa portàtil. A més a més es va fer entrega d’una samarreta per cada alumne que durant el curs ha realitzat alguna activitat extraescolar esportiva. Esperem que tots els assistents hagueu gaudit de la Jornada. Moltes gràcies a tothom per la col·laboració amb especial menció a les mares i pares de l’AMPA i tots els monitors/es per la feina ben feta.