juny 01

JORNADA ESPORTIVA

El passat dissabte 28 de maig va tenir lloc a l’escola la tercera Jornada Esportiva.  Dintre de la diada es van preparar partits de bàsquet, handbol, futbol sala, voleibol, activitats d’iniciacio esportiva i psicomotricitat. A més, l’AMPA va organitzar diferents tallers de xapes, maquillatge i pintura. El dia es va concloure amb les exhibicions de Hip-hop i partits de volei entre mestres, pares, mares, monitors/es, alumnes i ex-alumnes. Des d’aquí agrair la col·laboració de tota la comunitat educativa.