febr. 05

L’alumnat de 3r visita l’Ajuntament

Els i les alumnes de 3r, després de fer un treball de recerca sobre la nostra ciutat i l’Ajuntament, hem anat a fer una visita a laCasa Consistorial.Hem pogut observar l’edifici per fora, les seves finestres, els detalls de la façana…Després hem anat a la sala de plens on ens ha rebut Alfredo Vega López Tinent d’alcalde de l’Àrea de Serveis a les Persones. Regidor delegat d’Universitats, Societat del Coneixement i Esports. Ens ha explicat moltes coses.. des de com treballa l’alcalde a quin tipus de decisions prenen en les diferents reunions. També li hem pogut fer tot tipus de preguntes i finalment li hem lliurat un petit treball fet per nosaltres perquè li fes arribar al nostre alcalde.Per acabar hem visitat el despatx de l’alcalde i l’arxiu municipal.

Ha estat una visita molt i molt interessant.

Per cert!!! Ens han obsequiat amb uns llapis de la nostra ciutat.