set. 12

Les classes comencen amb normalitat

Avui, 12 de setembre de 2011, comença un nou curs. L’alumnat de l’escola ha arribat aquest matí ben d’hora per iniciar aquest nou any escolar en el que es presenten algunes novetats. Una de les més significatives és el canvi d’horari, que com ja sabeu, serà: matí de 9:00 a 12:30 i tarda de 15:00 a 16:30. A l’apartat “Escola” d’aquesta pàgina web s’aniran actualitzant totes les noves dades pel que fa a activitats, mestres, calendari… Que tingueu tots i totes un bon inici de curs!

1. sanae

ola soy la sanae

2. araceli perez

hola soc l’araceli de4b i crec que aquests anys que ens queden d’escola els passarem sense un somriure molt bonic, el d’el miquel