set. 21

Lina, hi seràs sempre amb nosaltres.

Clica sobre la foto.
No som una escola qualsevol, no ho hem estat mai. De fet, cada escola té la seva lluita, les seves alegries i moments, una mica de tot. Sempre que semblava que quèiem ens hem recolçat els uns amb els altres i hem sabut tirar endavant. La Lina era una mestra especial i ho era per moltes raons. Ser mestra era la seva vocació, que li va venir fruit d’un moment dur de la seva vida on va comprendre que ella el que més volia era ser mestra. I així va ser, tal i com ella va escollir. I ho era perquè hi dedicava temps, esforços i sobretot ganes en els seus alumnes, en la seva escola que tan lluny tenia de casa però per la que feia el seu caminet d’arribada amb ganes cada dia. Ho era perquè s’hi dedicava en cor i ànima a fer-ho cada dia millor, amb errors i encerts dels quals sempre en treia profit.
Va trobar a Educació Infantil el seu engranatge perfecte i això es notava. Era evident que era una mestra que treballava pel col·lectiu, pels nens i nenes , pels seus companys i companyes, per la seva escola.
La notícia ens va agafar a tots per sorpresa i sobretot, amb molta incredulitat. No ens podíem creure que una lluita tan llarga acabés d’una manera tan injusta. Molts de nosaltres estàvem fora i no ens vam poder acomiadar. D’altres, vam poder ser-hi per dir-li adéu en nom de tots. Però avui, hi som tots Lina, i per això volem dir-te adéu. I sobretot, recordar que en certa manera no has marxat. Ara ets invisible i el teu pas per l’escola sempre estarà present, ens els nostres records, en el caràcter i aprenentatges de tots els que han estat els teus alumnes, en les anècdotes i històries viscudes. Ets invisible per ara, Lina. Però visible en la teva forma de ser i en tot allò que ens has donat i ensenyat a mestres, famílies i alumnes.
GRÀCIES LINA, sempre estaràs amb nosaltres.