MATERIAL P3

MATERIAL QUE HAN DE PORTAR ELS ALUMNES DE P-3

ABANS DEL 15 DE SETEMBRE

• Un got de plàstic amb nansa i amb el nom escrit.
  • Una muda complerta de recanvi, dintre d’una bossa de roba. Tot ha d’anar marcat amb el nom del nen o la nena.
  • Una capsa gran de mocadors de paper (tipus tissues).
  • Un paquet gran de tovalloletes humides.
  • Una foto de la família (on es vegin el nen o la nena amb el pare, mare, germans, etc.)
  • Resguard del Banc de Sabadell justificant l’ingrés dels diners de material i de l’AMPA amb el nom del nen o nena.
  • Un nino o una joguina marcada amb el nom, si ho creieu convenient (pels primers dies de l’entrada progressiva)

RECORDEU QUE:

• La bata, jaquetes i la part de dalt del xandall, han d’anar amb una goma elàstica per poder penjar-la al penjador. i marcada amb el nom i el cognom.
  • Les sabatilles que portin els nens i les nenes el dia que facin psicomotricitat, han d’anar cordades amb VELCRO, no amb cordons.
  • Els nens i nenes no poden portar ni xumet (chupete) ni bolquers (pañales). Si encara els utilitzen, aprofiteu l’estiu per treure’ls l’hàbit.
  • La bosseta de l’esmorzar ha de ser de roba (no motxilla).
  • Els alumnes que utilitzin el servei de menjador hauran de portar un coixí, un llençol, una manta petita i una muda de recanvi per l’estona de menjador (igualment, tot marcat amb el nom i el cognom).

L’equip d’educació infantil