nov. 09

PROJECTE SIMBA AMB ACORDIONS

Aquest curs iniciem a l’Escola Marià Galí de Terrassa el projecte Simba dins de les activitats de Pla Educatiu d’Entorn. Aquesta iniciativa consisteix en apropar la música als nostres alumnes a través d’un instrument. A grans trets l’objectiu és introduir als nens de tercer de primària a la música a través de l’acordió cromàtic. Actualment l’acordió és un instrument que ofereix unes grans possibilitats didàctiques i musicals que es desenvoluparan a traves del joc, la intuïció, la improvisació, l’escolta, la psicomotricitat, la imitació, i la imaginació i creació. La mestra de música, s’ha coordinat amb el conservatori per poder tirar endavant la iniciativa durant aquest curs. Les sessions seran de mitja hora i hi podran participar els nostres alumnat en grups de cinc els dimecres al migdia, fora de l’horari lectiu. Les primeres sessions han tingut una molt bona acollida dins del nostre alumnat i les famílies han mostrat una molt bona col·laboració. Les classes estaran impartides pel músic Josep Vila del conservatori de música de Terrassa.