abr. 28

Sortida del Cicle Mitjà al Zoo de Barcelona

El divendres 15 d’abril, les quatre classes del Cicle Mitjà van anar al Zoo. L’alumnat havia d’estudiar i fer una observació d’un animal diferent per grups. Al llarg del dia, els nens i les nenes van poder visitar totes les instal·lacions i fins i tot gaudir de l’exhibició dels dofins, que va ser molt didàctica. Cliqueu sobre la foto per veure el reportatge.

Anar al formulari de comentaris

1. Josep Rovira Luque

Són molt boniques, peró la que més m’ha agradat a sigut la del Jaguar.
    Atentament Josep 🙂

2. Adrià H

Hola alumnes de 3r i 4rt.
    M’agradaria poder veure més fotos de la sortida al zoo que heu fet, suposo que a vosaltres us aurà encantat estar tan a prop d’animals.
    Fins un altre cop.

3. Adrià H

Hola alumnes de 3r i de 4rt.
    M’agradat molt veure fotos tan guapes com aquestes i segur que us ha agradat molt estar al zoo. Fins un altre cop.
    8)

4. Eva Arenas

Hola Antonio,classes de 4t i 3r!
    Bueno per lo que veig us ho vau pasar molt bé, no?
    Antonio et vui felicitar perque les fotos que has fet són molt boniques, són espectaculars a més a més la definició és increible, semblen que tinguesis els animals davant.
    Felicitats i fins un altre!!!
    -Eva 6è A-

5. Laia

Hola!
    Les fotografíes m’encanten, són molt però que molt maques.
    Gràcies per fer aquestes fotografíes.

Un petó.

aTT: Laia Rodríguez 6èA

6. Sol Anguita

Hola quines fotos més boniques, quins primers plans felicitats Antonio!

aTT: Sol Anguita 6èA :mrgreen:

7. Nerea

Hola sóc la Nerea de sisè i vull dir-vos que m’han encantat les fotos del reportatge, són molt autèntiques. Com has fet per atrapar aquell animal amb la boca oberta que dona una mica de por…??
    Totes les fotos són molt bones la que més m’ha agradat a sigut la dels pollets i el hipopotam.

8. catalina

ha quedat molt bé les fotogràfies del zoo de barcelona

att:Caterina