març 27

Tarda de Joc Tradicional

Aquesta tarda hem gaudit dels Jocs Tradicionals a l’escola. Els alumnes de 6è han realitzat un projecte sobre Miguel Hernández i han fet una recerca dels jocs que jugava quan era petit. Han organitzat grups i han preparat 6 jocs: bitlles catalanes, cursa de sacs, xapes, el mocador, bales i xarranca. Han barrejat tots els alumnes de 1er fins a 5è i han format 12 grups. Tots els alumnes de primària han jugat a tots els jocs i s’ho han passat molt bé. Els alumnes de 6è s’han encarregat de fer les explicacions dels jocs i controlar el correcte funcionament de tots els grups. En finalitzar la jornada s’ha fet entrega d’un kit de Jocs Tradicionals per a cada classe per jugar a l’hora del pati. Mireu les fotos!