des. 22

TRADICIONAL CANTADA DE NADALES A L’ESCOLA

Com ja és tradicional s’ha realitzat a l’escola la “Cantada de Nadales”. Ahir a la tarda van ser els Cicles Mitjà i Superior, i avui han estat els Cicles Inicial i Educació Infantil. L’assistència de pares i mares ha estat molt nombrosa i els nostres alumnes han cantat les típiques nadales d’allò més bé.

Aprofitem per desitjar-vos unes “Bones Festes”.

Anar al formulari de comentaris

1. Catalina

m’agradat la caço de primer segon cuart cinqué i sisè
    petons
    att:Catalina

2. araceli

la cantada de nadal va estar molt be, i espero que totes les nadales siguin aixi.

LA MEVA TUT6ORA ES L’ISABEL AMATE RAYA 3ªB

FINS AL GENER… PETONS ARACELI.

I UNA PREGUNTA, PERQUE L’ESCOLA ES TAN BONICA?

3. Asun Muriana

Un any més tots els alumnes i les alumnes des del més petit fins al més gran us heu esforçat molt i heu fet un concert molt maco. Vull felicitar al Miquel i la Gina pel seu treball i dedicació i també a les mares que han decorat l’escenari tan i tan bé que sembla un bosc encantat de pel·lícula!! Felicitats a tots i totes i BONES FESTES!!

4. araceli

aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhh

5. sanae

hoooooooo que maco guapes i guapos jo eeee surtit i no m´agradat