febr. 12

VAGA EL DIJOUS 14 DE FEBRER

Benvolguts, benvolgudes,

El dia 14 de febrer el nostre centre participarà activament en la vaga de professorat convocada unitàriament per tots els sindicats representatius de l’ensenyament públic i, per tant, queden suspeses totes les activitats del centre.

El motiu de la vaga és exigir la retirada de les bases de la futura Llei d’Educació de Catalunya, que va presentar el conseller, Sr. Ernest Maragall. Entenem que en aquestes bases no s’hi proposa cap de les millores que necessiten els centres públics (augment de pressupostos, disminució d’alumnes per aula, més professorat per atendre l’alumnat amb més dificultats, etc.), sinó que el que pretenen és una progressiva privatització de l’educació pública, tal com ja s’està fent amb la sanitat, les llars d’infants i altres serveis públics.

Continua llegint més…