febr. 11

VISITA D’EXALUMNES A 6è

El passat dijous, 23 de gener, un grup d’exalumnes va visitar les classes de sisè per explicar la seva experiència a l’ESO. Aquesta activitat està programada dins de la Coordinació entre la nostra escola i el Institut Nicolau Copèrnic que portem a terme des de fa molts anys.

L’alumnat de sisè ja s’està preparant per realitzar el pas a secundària i aquesta visita ha estat molt positiva per aclarir dubtes i neguits sobre la nova etapa educativa.

Acompanyats de la l’Àngels, coordinadora pedagògica del Institut, ens van visitar alumnat que està cursant diferents nivells d’ESO i Batxillerat: el Carlos, la Marta, la Verònica, el Daniel, la Sara, el Juan José. Els nois i les noies de sisè van poder fer les preguntes que més els interessa o preocupa.

Ens va fer molta il·lusió tornar-los a veure i volem agrair  la seva col·laboració!!

El proper dijous, 20 de febrer, està previst que els nostre alumnat visiti l’institut Nicolau Copèrnic on el professorat de 1r d’ESO els ha preparat unes activitats per conèixer l’institut i el seu funcionament.

Feu clic aquí i podreu veure algunes fotos de la visita.

1 comment

1. Sara

Per mi va ser una experiencia inolvidable, tornar a veure amics d’abans i explicar coses de secundaria.
    M’ha agradat molt.