nov. 27

CROS ESCOLAR 14/15

CROS ESCOLAR
EL passat 23 de novembre els nostres alumnes de primària van participar al Cros Escolar organitzat pel consell Esportiu de Terrassa.
Finalment van ser uns 40 alumnes els que van córrer i s’han van passar d’allò més bé. Els més petits, els de primer i segon, van guanyar una medalla per la seva participació.
Hem de felicitar a Noufel Azizi de 4A que va quedar classificat en vuitena posició i per tant va guanyar medalla, gràcies a ell i a la resta de nens de 4t l’escola va quedar classificada en segon lloc a nivell d’equips.

Felicitats a tots ells i us esperem a la propera.