RECOMANACIÓ PER LA NEVADA D’AVUI (Dijous 2 de febrer)

La Direcció General de Protecció Civil (DGPC) de la Generalitat puja a fase d’Emergència el Pla especial d’emergències per nevades a Catalunya NEUCAT d’acord amb les previsions meteorològiques emeses pel Servei Meteorològic de Catalunya (SMC), la neu acumulada i les incidències detectades a gran part del territori. En aquest sentit, la Direcció General de Protecció Civil (DGPC) recomana a la ciutadania que avanci, en la mesura del possible, la tornada a casa seva. En l’àmbit escolar, la DGPC recomana que els pares que puguin vagin a recollir als infants i marxin cap a casa. A tots aquells que no puguin anar a buscar als seus fills, les escoles tenen un protocol d’actuació per a cassos d’emergència i se’n faran càrrec dels infants.

Més informació clicant aquí