maig 06

3r Visita l’Ajuntament de Terrassa

El dimecres els grups de 3r A i 3r B vam anar a visitar l’Ajuntament de Terrassa. Vam poder observar detingudament l’edifici històric per fora i ens vam endinsar dins l’Ajuntament per saber molt bé les diferents tasques i decisions que es tracten i ens afecten a tots els terrassencs. Vam poder parlar també amb en Jordi Ballart, alcalde del nostre municipi. Ens va explicar com és de difícil i a la vegada enriquidor treballar per millorar la nostra ciutat i els nostres drets com habitants de Terrassa. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt sobre la nostra ciutat.

abr. 28

A prop de Barceló

A Prop de Barceló és un taller plàstic que hem realitzat els nens i nenes de sisè.

L’artista terrassenca Rat Soriano organitza i dinamitza aquests tallers per apropar els nens i nenes de les escoles de Terrassa a diferents artistes coneguts arreu del món.

En aquest taller hem fet un llibre intervingut: partint d’un llibre vell cada alumne havia de transformar-lo en quelcom que tingués sentit per ells. Vam utilitzar diferents materials com tèmpera, pintura plàstica, pols de marbre, fils, cartrons, etc.

Va ser una experiència molt enriquidora i han sortit veritables obres d’art.

abr. 27

ENTREGA DE PREMIS DE SANT JORDI

abr. 25

Jocs Florals Sant Jordi 2016

abr. 22

LECTURA COMPARTIDA

Aquest matí hem fet la lectura compartida amb tot l’alumnat de l’Escola. Els padrins i padrines han llegit amb els seus fillols.

abr. 18

TALLER DE TÀPIES

Aquest matí els i les alumnes de sisè amb fet un taller inspirat en l’artista Antoni Tàpies. La Rat Soriano ha estat l’encarregada d’ajudar-nos en aquest taller i ensenyar-nos aspectes importants d’aquest artista.

abr. 13

L’AMPA de la nostra escola a “MALARRASSA”

Al número 15 del periòdic egarenc “Malarrassa”, ha sortit publicat un article en el que es fa ressò de les activitats de la nostra AMPA.  Allà, un grup de mares de l’escol, ens expliquen moltes de les activitats que organitzen i també de les accions reivindicatives a les que fan costat per aconseguir un ensenyament públic de més qualitat. Quina sort tenim a la nostra escola amb aquesta AMPA tan incansable i lluitadora. Moltes felicitats i moltes gràcies!!!

Cliqueu aquí per llegir-lo en format PDF.

abr. 11

SORTEIG PILOTA SIGNADA

El passat divendres dia 8 d’abril es va realitzar el sorteig de la pilota del barça. El número premiat va ser el 462 i l’afortunada ha estat la Irene, la Cap d’estudis de l’Escola.
Aquí teniu el vídeo del sorteig.

març 31

CI Visita la fàbrica de la Danone

Els alumnes de primer i segon vam anar a la fàbrica de la Danone el dia 16 de març.
Ens van explicar moltes coses: el procés d’elaboració dels iogurts, des de la granja a la fàbrica, com eren els primers que es van fer i on es venien,… També vam fer un taller per dissenyar el nostre propi iogurt i vam veure las fàbrica.
Vam aprendre moltes coses!!!

març 18

Sorteig d’una pilota signada pels jugadors del F.C. Barcelona

Els alumnes de 6è de l’escola Marià Galí faran una rifa el dia 8/4/16 per aconseguir diners per les colònies a Cala Montjoi. L’objecte de la rifa d’enguany és una pilota de fútbol signada per tots els jugadors del primer equip del F.C. Barcelona.

A què espereu per comprar els números? No podeu perdre aquesta oportunitat. Molta sort!!!

Older posts «