des. 27

Concert de Nadal 2017 – Fotos i vídeos (Act. 27-12)

Cliqueu aquí per veure els videos de les actuacions de la “Cantada de nadales 2017”

Ja podeu veure les fotos del concert d’aquest matí.

des. 26

NADAL A PARVULARI

Com ja és tradicional a l’escola, els nens i les nenes de Parvulari celebrem el Nadal i acomiadem el primer trimestre amb el Concert de Nadal, un esmorzar compartit i, finalment, fem cagar el Tió.

Us deixem les fotografies amb el nostre desig d’unes Bones Festes per a tothom!!

ANEM A BUSCAR EL TIÓ!!

ESMORZAR COMPARTIT

FEM CAGAR EL TIÓ!!

des. 19

INFORMACIONS VÀRIES

Benvolgudes famílies

Us recordem que el proper 21 de desembre l’Escola estarà tancada per Eleccions al Parlament de Catalunya.

El dia 22 serà el concert de Nadal i s’acabarà a les 13 hores. Els i les alumnes de menjador es podran recollir de 15 a 15:30 hores.

Les classes començaran el dilluns 8 de gener de 2018.

BONES FESTES A TOTHOM!

des. 05

CONCERT DE NADAL

nov. 20

CROS ESCOLAR

Aquest cap de setmana s’ha celebrat a Can Jofresa les jornades de cros escolar. Si cliqueu a la imatge trobareu les fotos de la jornada on molts i moltes dels nostres alumnes hi van participar.

nov. 17

PLANTEM A L’HORT

Els nens i nenes de l’escola hem plantat i sembrat diferents hortalisses i verdures com ara: cebes, enciams, pèsols, bròquils, espinacs, faves, escaroles i maduixeres. També vam sembrar pastanagues, fins i tot tenim un bancal amb plantes aromàtiques.

Ara esperarem que creixin i ens donin una bona collita.

Mireu que bé ho hem fet!

Cliqueu sobre la foto per veure l’àlbum.

nov. 09

CELEBREM LA CASTANYADA A PARVULARI!!

El 31 d’octubre, com és costum, les nenes i els nens de Parvulari hem celebrat la Festa de la Castanyada a l’escola.

Hem fet moltes activitats:

• Al matí, amb l’ajuda de les mares, hem fet un ESMORZAR DE TARDOR al pati. Hi havia moltes fruites de temporada: MAGRANES, MANDARINES, POMA, RAÏM BLANC I NEGRE. Estava boníssim!! GRÀCIES a totes les mares que han vingut a preparar i repartir la fuita!!

• A la tarda, ha vingut la FLAUTINA acompanyant a la CASTANYERA. Hem cantat i ballat cançons i la CASTANYERA, com li ha agradat moltíssim, ens ha regalat una PAPERINA DE CASTANYES.

nov. 07

Normalitat per a demà dimecres 8 de novembre.

Benvolgudes famílies, com ja sabeu demà hi ha una convocatòria de vaga general. Tot i així, l’escola romandrà oberta amb tota normalitat, tant pel que afecta a les classes i per al servei de menjador. Hores d’ara sabem que alguns mestres s’han afegit a aquesta convocatòria, però en cap cas afectarà al desenvolupament de les tasques educatives previstes per demà.

nov. 06

Hem pujat a La Mola

El divendres 3 de novembre, l’alumnat de Cicle Superior va realitzar una sortida al Parc de Sant Llorenç del Munt. Es tracta de la segona visita que es fa a aquest parc donat que l’any passat es va fer una caminada per la Serra de l’Obac. Enguany l’excursió es va començar al Coll d’Estenalles i es va acabar a Can Robert, tot passant naturament, pel Cim de La Mola. (Cliqueu sobre la foto per veure el reportatge)

nov. 05

Sortida de cicle mitjà als Gallecs

El divendres els alumnes de 3r i 4t vam fer una sortida a la muntanya.  Vam anar a conèixer el parc Natural dels Gallecs. Aquest Parc es troba entre les poblacions de Mollet del Vallès, Santa Perpètua, Parets del Vallès, Lliçà de Vall, Montcada i Reixac i Palau-solità i Plegamans.

Gallecs és un espai rural de 733,52 hectàrees, situat a quinze quilòmetres al nord de Barcelona, que conserva els seus valors naturals i paisatgístics en un entorn altament antropitzat. La principal activitat de l’espai és l’agrícola, àmbit en el que s’està portant a terme la conversió a l’agricultura ecològica. És també, l’espai lliure referent, cultural i de lleure de les poblacions veïnes, i esdevé un pulmó verd al servei de la Regió Metropolitana de Barcelona i d’un entorn intensament urbanitzat de més de 150.000 habitants.

Dins el Parc hi ha diferents itineraris per fer a peu o amb bicicleta. Nosaltres vam fer la ruta dels Bandolers

Entrades anteriors «