gen. 21

FIGURA HUMANA A SEGON

Els alumne si les alumnes de segon hems estat treballant durant molts dies la figura humana a l’àrea de plàstica. Us volem deixar un recull del que hem anat fent. Hem fet retrats amb acetat, hem dibuixat figures humanes fixant-nos en un model, hem fet autoretrats inspirant-nos en Paul Klee i per finalitzar hem fet escultures de la figura humana amb filferro.

Hem treballat molt i això es nota en els resultats.

gen. 17

JORNADA DE JOCS TRADICIONALS

gen. 10

TARDA DE JOCS A LA COMUNITAT DE MITJANS

Aquesta tarda els alumnes i les alumnes de la comunitat de Mitjans hem gaudit d’una tarda de jocs. Hem pogut jugar i compartir les joguines que cadascú ha portat de casa seva.
Ha estat una tarda molt entretinguda i diferent!!!

des. 25

VIDEOS CONCERT

Clique a la imatge per poder veure els vídeos

des. 20

FOTOS CONCERT (Cinquè i sisè)

Sortida a l’Observatori Astronòmic de Sabadell

El dimecres 18 de desembre 1r i 2n vam anar a fer una visita a l’Observatori Astronòmic de Sabadell. Allà ens van explicar coses molt interessants sobre els planetes i el Sol.
Després vem dinar i jughar al Parc Catalunya. Ens ho vem passar molt bé!!!

des. 20

FOTOS CONCERT (Tercer i quart)

des. 20

FOTOS CONCERT DE NADAL (Petits, primer i segon)

des. 19

JOCS TRADICIONALS A L’IES

La comunitat de grans ha participat en una jornada de jocs tradicionals que han organitzats els alumnes d’ESO de l’Institut Nicolau Copèrnic. Gaudiu de les imatges.

des. 10

ANEM A BUSCAR EL TIÓ!!!

Per fi hem rebut la carta del TIÓ que ja estava a la nostra escola!!! Hem anat al pati dels grans a buscar-lo i hem trobat tres!! Ara ja estan calentons a les classes dels OSSOS, dels PINGÜINS i dels PEIXOS!!!

Feu CLIC aquí si voleu el video.

Entrades anteriors «