abr. 13

abr. 12

PER A DEMANAR BECA CASALS ESTIU

*ENLACE PARA LA TRAMITACIÓN DE BECAS DEL AYUNTAMIENTO DE TERRASSA*🖥
⚠️ATENCIÓN: CUANDO TENGAIS QUE ELIGIR EL CASAL DURANTE EL TRAMITE: NOSOTROS SOMOS
*CLL TU TRIES-INFANTS-MARIA GALÍ*

abr. 09

CASALS D’ESTIU A L’ESCOLA MARIÀ GALÍ AMB “TU TRIES”

*ATENCIÓN, INFORMACIÓN ACTIVIDADES VERANO 2021 PARA NIÑOS/AS DE P3 A 6º DE PRIMARIA* 📢☀
Por un lado, os dejamos las *fechas de los casales de verano y las colonias*🗓
*1️⃣. CASALES JUNIO / JULIO: del 28 de junio al 29 de julio de 2021*
Lugar: ESCOLA MARIA GALÍ
*2️⃣. CASALES AGOSTO / SEPTIEMBRE: del 23 de agosto al 10 de septiembre de 2021*
Lugar: ESCOLA MARIA GALÍ
*3️⃣.  *NOVEDAD DE ESTE CURSO: COLONIAS DE VERANO: 21 AL 23 DE JULIO DE 2021*( Si os interesa esta actividad podéis pedir beca de la Generalidad)
*En el caso de los casales de verano, se ofrece:*
– 🍽️Servicio de comedor
Por otro lado, *LA TRAMITACIÓN DE BECAS PARA TODAS LAS ACTIVIDADES DE VERANO*📋
*1️⃣*. Todas las *becas del Ayuntamiento incluidas las de Servicios Sociales*, se tendrán que pedir de *forma telemática*. Las becas estarán abiertas a toda la población, no solo a las familias que están en seguimiento por parte de Servicios Sociales.
*PERIODO PARA PEDIR BECAS: DEL 9 AL 23 D’ABRIL DE 2021*🗓
*2️⃣. Becas Generalitat:*
*PERIODO PARA PEDIR BECAS: DEL 9 D’ABRIL AL 28 DE MAYO DE 2021*🗓
*‼️ATENCIÓN‼️*: A las familias que no tengáis acceso a internet o tengáis algún inconveniente para hacer el trámite, os podremos ayudar a hacerlo desde nuestra entidad. Solo tenéis que poneros en contacto con nosotros para pedir *CITA PREVIA*.📲 (622313476)

febr. 22

PORTES OBERTES ESCOLA MARIÀ GALÍ

ANIMA’T A VISITAR LES NOSTRES XARXES SOCIALS!

febr. 17

COMIAT CARNESTOLTES

febr. 08

ARRIBADA I DISCURS CARNESTOLTES

Nens i nenes de l’Escola! Ja ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes! En aquest vídeo trobareu la seva arribada i el discurs amb les consignes!

gen. 20

PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies.

Durant el mes de març començarem les visites amb cita prèvia per a les Jornades de portes obertes.

DATES: 1.3,8 i 10 de març  HORARI: de 17:00 a 18:00

Podeu demanar cita al telèfon 937885864 o bé a través del nostre correu electrònic a8030200@xtec.cat

Us convidem a visitar el nostre les nostres xarxes socials: @escolamariagali

PERQUÈ ÉS NADAL I ESTIC CONTENT

Alumnes i famílies de l’Escola! Ja podeu gaudir del vídeo Nadalenc que hem fet de forma conjunta per grups estables i diferents recorreguts!

Esperem que us agradi ja que es va gravar a la primera!

NADALES CURS 2020-21

Benvolgudes famílies!

Primer de tot, desitjar-vos molta salut i de pas, unes bones i responsables festes de Nadal.

Si cliqueu a la imatge, podreu accedir al Youtube de l’Escola per veure les cançons que han ballat, interpretat i percussionat els i les nostres alumnes de l’Escola.

Com bé sabreu, aquesta any no es poden cantar cançons pel protocol del COVID19 i per aquesta raó, les mestres de música i anglès han hagut de ballar i fer percussió.

Esperem que us agradin i BONES FESTES!

REVISTA EL MUSSOL EDICIÓ NADAL 2020

Benvolgudes famílies,

Us deixem la revista “El Mussol” edició Nadal del 2020.

Esperem que us agradi!

Escola Marià Galí i Guix