des. 02

TALLERS DE TÀPIES I CHILLIDA A CICLE SUPERIOR

nov. 22

Sorteig Cros Escolar

A més de la participació de part de l’alumnat en el cros escolar, l’Israe de 2nB va aconseguir guanyar aquest fantàstic patinet en un dels sortejos que es van realitzar durant el cros escolar celebrat a Can Jofresa. Esperem que gaudeixis d’aquest regal. Enhorabona Israe!

whatsapp-image-2016-11-22-at-16-40-58

nov. 21

Agraïment Cros Escolar

Benvolgudes famílies
Els mestres d’Educació Física volem donar les gràcies a totes aquelles famílies que vau participar al CROS ESCOLAR organitzat pel Consell Esportiu de Terrassa.
Especialment volem agrair el vostre compromís per haver inscrits als vostres fills i venir el dia de la cursa a participar.
Sabem que per vosaltres és un esforç comprometre’s en dies de festa (cap de setmana), però també us volem fer saber que per nosaltres, els mestres, també és un compromís extraordinari pel qual optem. Nosaltres dediquem el nostre temps lliure a fer les inscripcions dels vostres fills, anar a buscar els dorsals i xips per la cursa i finalment a assistir, in situ, a l’esdeveniment.
Creiem que amb l’esforç de tots i totes podem millorar el temps d’oci dels alumnes i potenciar d’alguna manera l’activitat física dels vostres fills i filles.

Noèlia, Hèctor i Mariona

nov. 04

VIDEOS DE LA CASTANYADA DE PARVULARI

Si us van agradar les fotografies de la festa de la Castanyada que vam celebrar a Parvulari, segur que us agradaran els videos!
Aquí teniu la visita de la Castanyera i les danses que els nens i les nenes li van ballar.
Esperem que us agradi molt!

oct. 28

A Parvulari celebrem la Castanyada

Avui, per celebrar la Castanyada com cada any, hem rebut a la Castanyera que ha vingut acompanyada de la Flautina.
Per agrair-li que ens hagi vingut a visitar i ens hagi portat castanyes, hem ballat unes danses que hem treballat amb la Nidia, la mestra de música.
Aquí teniu les fotos!

oct. 25

Learning English with Halloween activities

Hola a tothom. Hem preparat un recull de pàgines web on aquests dies podreu aprendre anglès fent activitats, jocs i moltes coses més tot celebrant la festa de Halloween. Cliqueu aquí o als dibuixos.

We hope you enjoy these games and activities and please… Don’t be scared!!!

oct. 24

La Flautina

Divendres els alumnes d’Infantil van rebre una visita molt especial: els va visitar LA FLAUTINA.

Molts dels alumnes ja la coneixien del curs passat i altres la van conèixer divendres.

La Flautina es va mostrar molt contenta en observar que els nens i nenes de l’escola aprenen cada dia una mica més el català i per demostra-ho els va voler regalar una medalla per a cadascú d’ells amb la imatge d’ella fent esport i portant una vida saludable.

Poseu veure les fotos clicant sobre aquesta foto:

set. 22

ATENCIÓ EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies, aquí trobareu total la informació sobre les extraescolars.

Us recordem que la bata serà obligatòria per Educació Infantil i Cicle Inicial a partir del 3 d’octubre.

EL XANDALL SERÀ OBLIGATORI PER TOTHOM TAMBÉ A PARTIR DEL 3 D’OCTUBRE

L’HORARI DE L’AMPA SERÀ ELS DIMARTS DE 15:10 A 16:10

Recordeu que encara us podeu inscriure a les extraescolars.

MÉS INFORMACIÓ A L’APARTAT DE L’AMPA

img-20160919-wa0005

img-20160919-wa0004  img-20160919-wa0003img-20160919-wa0001img-20160919-wa0000

set. 15

REUNIONS D’INICI DE CURS

reunionsdef

set. 12

Les classes han començat. Bon inici de curs per a tothom!

Avui 12 de setembre, han començat les classes del nou curs 2016-17.  Clica sobre la foto per veure algunes més. Bon curs 2016-17 per a tothom!

Entrades anteriors «