gen. 13

Una proposta molt interessant! Anem a l’ISS (Estació Espacial Internacional)

Avui us proposem un viatge al voltant del nostre planeta des de l’Estació Espacial Internacional.  Des d’aquí podreu veure en directe imatges en moviment de La Terra. Aquesta web és molt útil per treballar i apendre moltes coses sobre el nostre planeta. Si trobeu la pantalla en color negre penseu que l’estació està sobrevolant una part de la Terra que es troba de nit, però degut a la velocitat a la que es desplaça aquesta estació espacial (27500 km/h), molt aviat podreu veure el planeta il·luminat. Amb una mica de sort veureu la sortida o la posta de sol.

Clica sobre l’imatge per accedir a la pàgina oficial

L’Estació Espacial Internacional és un gegantesc mecano situat en òrbita al voltant de la Terra a 400 km. d’alçada, d’aproximadament 109 m de longitud total sobre 88 m d’ample i una massa d’aproximadament 420 tones. Amb un volum habitable d’uns 916 m³, ja sobrepassa en complexitat tot el que es va concebre fins ara. Pot acollir fins a set astronautes permanentment, els qui se succeeixen i segons les exigències de les missions. La seva energia serà proporcionada pels panells solars més grans que mai s’hagin construït, d’una potència de 84 kW. Més informació aquí.

Aquí una finestra en directe:

gen. 09

Vídeos de la Cantada de Nadales

Cliqueu sobre la imatge per accedir a la pàgina dels vídeos

des. 28

A PARVULARI FEM CAGAR EL TIÓ!!

Com ja és tradició, fa unes setmanes, vam rebre una carta del TIÓ. Ens demanava que l’anèssim a buscar al pati de l’escola perquè havia arribat amb molt de fred i gana.

dscn4345

Ens va fer molta il·lusió perquè vam trobar dos! Els vam portar a dins de l’escola, un a P3 i P4 i l’altre a P5. Durant tots els dies que han estat amb nosaltres els hem donat menjar el que més li agrada: pell de fruita, pa sec, galetes, … També li hem dit coses boniques i li hem fet petonets!!

L’ultim dia de classe va arribar el moment de fer CAGAR EL TIÓ! Mireu les fotos!

P3 I P4

dscn4437P5
dsc00291

TIÓ, GRÀCIES PELS REGALETS I …  FINS L’ANY VINENT!!

des. 22

Concert de Nadal 2016

De moment ja podeu veure les fotos. Ben aviat penjarem els videos.

Bones Festes a tothom!!!

des. 12

CONCERT DE NADAL

imagen2

des. 02

TALLERS DE TÀPIES I CHILLIDA A CICLE SUPERIOR

nov. 22

Sorteig Cros Escolar

A més de la participació de part de l’alumnat en el cros escolar, l’Israe de 2nB va aconseguir guanyar aquest fantàstic patinet en un dels sortejos que es van realitzar durant el cros escolar celebrat a Can Jofresa. Esperem que gaudeixis d’aquest regal. Enhorabona Israe!

whatsapp-image-2016-11-22-at-16-40-58

nov. 21

Agraïment Cros Escolar

Benvolgudes famílies
Els mestres d’Educació Física volem donar les gràcies a totes aquelles famílies que vau participar al CROS ESCOLAR organitzat pel Consell Esportiu de Terrassa.
Especialment volem agrair el vostre compromís per haver inscrits als vostres fills i venir el dia de la cursa a participar.
Sabem que per vosaltres és un esforç comprometre’s en dies de festa (cap de setmana), però també us volem fer saber que per nosaltres, els mestres, també és un compromís extraordinari pel qual optem. Nosaltres dediquem el nostre temps lliure a fer les inscripcions dels vostres fills, anar a buscar els dorsals i xips per la cursa i finalment a assistir, in situ, a l’esdeveniment.
Creiem que amb l’esforç de tots i totes podem millorar el temps d’oci dels alumnes i potenciar d’alguna manera l’activitat física dels vostres fills i filles.

Noèlia, Hèctor i Mariona

nov. 04

VIDEOS DE LA CASTANYADA DE PARVULARI

Si us van agradar les fotografies de la festa de la Castanyada que vam celebrar a Parvulari, segur que us agradaran els videos!
Aquí teniu la visita de la Castanyera i les danses que els nens i les nenes li van ballar.
Esperem que us agradi molt!

oct. 28

A Parvulari celebrem la Castanyada

Avui, per celebrar la Castanyada com cada any, hem rebut a la Castanyera que ha vingut acompanyada de la Flautina.
Per agrair-li que ens hagi vingut a visitar i ens hagi portat castanyes, hem ballat unes danses que hem treballat amb la Nidia, la mestra de música.
Aquí teniu les fotos!

Entrades anteriors «