jul 04

Amics per sempre!

Ja podeu veure el video que vam fer a l’escola entre tots i totes per acomiadar a l’Asun Soler.

jul 01

Festa de Fi de Curs 2014

jul 01

Entrega d’orles a l’alumnat de 6è

jun 30

(No title)

jun 30

VÍDEO COMIAT CURS CINQUÈ

jun 26

FESTA FI DE CURS PARVULARI

jun 19

AMICS PER SEMPRE

Aquest matí hem viscut a l’escola un acte molt entranyable. La mestra Asun Soler es jubila. L’escola li ha fet una festa de comiat on ha participat tot l’alumnat, mestres, AMPA … També marxen la Maribel, que ha estat 14 anys al càrrec de la direcció,  i el mestre Alfons, tutor de sisè. A tots tres els trobarem a faltar molt. Amic, amigues… gràcies per tot el vostre esforç i dedicació a la nostra escola.

AMICS PER SEMPRE!!!

jun 19

COLÒNIES (26 al 29 de maig de 2014)

Les darreres fotos de Colònies. Són unes fotos maquíssimes que va fer la Mariona i que no hem pogut ficar als DVD’s per falta d’espai. Aquí les teniu totes per a que les pugueu descarregar. Només heu de fer un clic amb el botó dret del ratolí i clicar a “ANOMENA I DESA…”.

jun 18

L’ALCALDE ENS VISITA

Ahir vam tenir l’agradable sorpresa de rebre la visita de l’honorable Sr. Jordi Ballart, Alcalde de Terrassa. Després de la visita que vam realitzar a l’Ajuntament de Terrassa el passat mes de febrer, ahir dimarts va venir personalment a lliurar-nos la foto oficial de grup que ens vam fer a la Sala de Plens.
Allò més sorprenent és que la foto està dedicada a cadascú de nosaltres amb el nostre nom i la signatura d’ell!
En aquella estona estavem fent les tapes de final de curs i li van agradar molt; tant que va preguntar als nens i nenes com les estavem realitzant.
Podeu veure una petita mostra de fotografies d’aquell emocionant moment que vam viure.

mai 20

EQUIP DE BÀSQUET D’EXTRAESCOLARS

L’equip de bàsquet de l’escola, format per nens i nenes de CM i CS, que ha participat enguany als jocs escolars organitzat pel Consell Esportiu ha quedat PRIMER DE LA SEVA CATEGORIA.

Han treballat molt durant el curs per tal de cada setmana aconseguir la millor puntuació en la lliga que jugaven.

El proper 31 de maig se’ls farà entrega del seu trofeu i les seves medalles corresponents.

Moltes felicitats a tots ells i us animem a la resta d’alumnes a formar un nou equip pel proper curs.

Enhorabona!!

Older posts «