jun 30

jun 26

Repartiment d’orles alumnat de 6è

jun 23

El petit avet. Teatre, 4tA.

jun 19

Festa de fi de curs d’Educació Infantil

Com cada any ens hem acomiadat amb molts tallers i jocs amb ajuda de mares. Ens ho hem passat molt bé.Aquí teniu unes fotos. Bon estiu.

jun 15

TALLER DE BREAK DANCE A CINQUÈ

jun 01

COLÒNIES SISÈ 2015

mai 26

Colònies a Cala Montjoi 6è

A partir d’avui podreu seguir les activitats de l’alumnat de 6è a les colònies de Cala Montjoi. Cliqueu a l’enllaç de la columna de la dreta, o be aquí.

- ACTUALITZAT 29 DE MAIG – 15:40 h -

abr 30

JORNADA DE JOCS TRADICIONALS

Aquí teniu les imatges de la Jornada de jocs tradicionals que es van realitzar a l’Escola el passat divendres 24 d’abril. Els jocs els van dur a terme els i les alumnes de sisè amb la coordinació de la mestra d’Educació Física.

trim.FE3B3207-6ED3-49FF-867B-9C5017B091B9 from Lidia on Vimeo.

abr 27

ELS PARES I MARES DE SISÈ VISITEN LES CLASSES

Els familiars de sisè han visitat les classes amb motiu de la presentació dels circuits elèctrics. Els i les alumnes s’han presentat als visitants i han explicats com han fet els seus treballs. Va ser una activitat amb força participació per part de les famílies.

abr 24

ENTREGA DE PREMIS DELS JOCS FLORALS