set. 18

set. 05

BON INICI DE CURS

DATES REUNIONS INICI DE CURS

Un nou curs comença i ja ens estem preparant per rebre-us. A continuació, us recordem les dates de les reunions d’inici de curs. Fins aviat!

P3 → dijous 6 de setembre a les 17:00

P4 → dilluns 1 d’octubre a les 17:00

P5 → dilluns 1 d’octubre a les 18:00

1r → dimarts 2 d’octubre a les 17:00

2n → dimarts 2 d’octubre a les 18:00

3r → dimecres 3 d’octubre a les 17:00

4t → dimecres 3 d’octubre a les 18:00

→ dijous 4 d’octubre a les 17:00

→ dijous 4 d’octubre a les 18:00

juny 28

El Marià Galí a vista de dron

Marià Galí, et portaré sempre dins del meu cor. Antonio Gil. 29 de juny de 2018.

juny 23

JOCS PER ACABAR EL CURS A PARVULARI

Avui, per a les nenes i els nens de Parvulari, hem organitzat diferents TALLERS i hem acomiadat el curs JUGANT. GRÀCIES,  a les mares i els pares que ens han ajudat en els diferents tallers. Després hem compartit un esmorzar molt saludable i, per acabar, ens hem menjat un gelat després del pati.

Ens ho hem passat molt bé! Mireu el video!

Si voleu les fotos, cliqueu el següent enllaç

juny 22

Fi de curs. Activitats d’aigua a Cicle Superior

juny 18

Festa de Fi de Curs organitzada per l’AMPA

juny 16

GRADUACIÓ CURS SISÈ 17-18

juny 06

INTERCENTRES

Aquest dilluns, uns quants companys i companyes de 4rt fins a 6è participaren d’una activitat esportiva a l’escola Francesc Aldea. Es tractava d’una pràctica esportiva del korfbal, esport prou arrelat a la nostra ciutat.

Una de les principals característiques d’aquest esport és que juguen al mateix temps nois i noies. Cal dir que l’activitat va ser un èxit i molts dels companys encara en parlen.

Cliqueu sobre la foto per veure el reportatge

maig 29

ELS I LES ALUMNES DE SISÈ S’HO ESTAN PASSANT D’ALLÒ MÉS BÉ!

Com podeu veure a les fotos, els i  les alumnes de sisè estan gaudint molt de les colònies a Cala Montjoi. Aneu consultant la web (icona superior de la columna de la dreta) per a veure les fotografies que anem actualitzant vàries vegades al dia.

maig 29

Colònies de 6è a Cala Montjoi

Els nostres alumnes de 6è estan arribant a Cala Montjoi. De moment podeu veure algunes fotos mentre esmorzaven.

Entrades anteriors «