abr 24

PRIMER TORNEIG D’ESCACS MARIÀ GALÍ

abr 21

L’ESCOLA FA UN MINUT DE SILENCI

patiL’Escola Marià Galí fa un minut de silenci a les onze en rebuig de la violència en tots els seus sentits.

abr 15

ens visita l’Unitat Canina de la Policia Municipal de Sabadell.

Avui hem tingut una visita molt especial els nens i nenes de cicle inicial i mitjà. Ha vingut la Policia Municipal de Sabadell amb la seva Unitat Canina. Ens han presentat els seus gossos i ens han ensenyat tot el que saben fer.  En total hem vist 5 gossos: en Waka, la Luna, en Brutus, en Ringo i en Jack. Són molt llestos aquests gossos!!! fins i tot la Luna ens ha demostrat que sap sumar i restar!

En Paco, el policia que presentava ens ha explicat que tots aquests gossos han estat acollits per la policia i que abans vivien en una protectora d’animals. Eren gossos que ningú no volia. Així hem après que tothom pot tenir una segona oportunitat i que amb molt d’esforç podem arribar a fer qualsevol cosa que ens proposem.

Aquí us deixem les fotos per a que els pogueu veure.

mar 26

JA TENIM GUANYADORA DE LA BICICLETA

Avui els alumnes de sisè han fet el sorteig de la bicicleta!

El número premiat ha estat el 96

sorteig

la guanyadora ha estat:

MARIA MARTINEZ de 6è-A

FELICITATS!!

mar 21

Es cancel.la l’activitat esportiva d’infantil

El mini bàsquet i el mini handbol organitzat pel Consell Esportiu es cancel.la per la pluja. Gràcies per la vostra col.laboració i ja us mantindrem infórmats.

mar 13

Video de l’AMPA pel tancament d’un P3

mar 10

La comunitat educativa de l’escola es movilitza contra el tancament d’un P3

L’AMPA de la nostra escola ha iniciat una campanya en contra del tancament d’un P3 a la nostra escola. Demà dimecres 11,  a les 15:15h, es farà una reunió informativa dirigida a tots els pares i mares del centre.

feb 25

La companyia Kronopio presenta el seu espectacle als alumnes d’Infantil i Cicle Inicial.

El passat dijous 19 de Febrer, els i les alumnes d’Infantil i Cicle Inicial vam gaudir d’un espectacle de clown i dança.

La companyia Kronopio ve de Mèxic i ha estat tot un plaer poder gaudir amb elles.

Aquí us deixem unes imatge perquè veiem què bè ens ho vam passar!

Older posts «