set. 22

ATENCIÓ EXTRAESCOLARS

Benvolgudes famílies, aquí trobareu total la informació sobre les extraescolars.

Us recordem que la bata serà obligatòria per Educació Infantil i Cicle Inicial a partir del 3 d’octubre.

EL XANDALL SERÀ OBLIGATORI PER TOTHOM TAMBÉ A PARTIR DEL 3 D’OCTUBRE

L’HORARI DE L’AMPA SERÀ ELS DIMARTS DE 15:10 A 16:10

Recordeu que encara us podeu inscriure a les extraescolars.

MÉS INFORMACIÓ A L’APARTAT DE L’AMPA

img-20160919-wa0005

img-20160919-wa0004  img-20160919-wa0003img-20160919-wa0001img-20160919-wa0000

set. 15

REUNIONS D’INICI DE CURS

reunionsdef

set. 12

Les classes han començat. Bon inici de curs per a tothom!

Avui 12 de setembre, han començat les classes del nou curs 2016-17.  Clica sobre la foto per veure algunes més. Bon curs 2016-17 per a tothom!

set. 11

NOU CURS, NOUS REPTES I NOVES IL·LUSIONS

Us desitgem a tots i a totes un bon inici de curs escolar 2016-2017.

“TOT ÉS CAMÍ DES D’ARA”

Miquel Martí i Pol

camino

set. 07

INFORMACIONS MENJADOR

Benvolgudes famílies

Us informem que aquest curs hi ha canvi d’empresa de menjador. L’empresa té poques sol·licituds de l’escola i entenem que seran més usuaris dels que a ells els consta. Per tant, si encara no he feu la sol·licitud per internet per poder quedar-vos a menjar, cal que la feu abans del dia 12 a través de

Per altra banda, a l’escola també tenim sol·licituds normals per apuntar-vos al menjador o a través de la  web www.serhseduca.com.

Aquí teniu a més, la informació per apuntar-vos esporàdicament al servei, telèfons de consulta i altres informacions.

escrip

Imagen5

set. 06

BON INICI DE CURS!

benvinguda1617

juny 29

ESPAIS A EDUCACIÓ INFANTIL

juny 27

VIDEOCLIPS 5è

juny 23

ACTIVITATS DE FI DE CURS

TALLERS DE PARVULARI PER ACOMIADAR EL CURS
Per acabar el curs i acomiadar-nos fins el curs vinent, els nens i nenes de parvulari han pogut realitzar activitats molt divertides i refrescants al llarg de tot el matí en diferents tallers repartits pel pati.
Volem agrair la col·laboració de les mares que ens han ajudat a portar a terme aquests tallers i a totes les mares que es van oferir i no han pogut participar aquest curs. GRÀCIES!!
US DESITGEM UN BON ESTIU I US ESPEREM EL CURS VINENT PER COMENÇAR UNA NOVA AVENTURA!!

TALLER D’ESTAMPACIÓ DE SAMARRETES A CICLE INICIAL

SORTIDA AL PARC VALLPARADÍS DE CICLE MITJÀ