nov 24

PARTIT DE L’EQUIP DE BÀSQUET A CAN JOFRESA

nov 13

ESMOZAR SALUDABLE

Els i les alumnes de P-4 han participat en un taller d’esmorzar saludable amb la col·laboració de Tècniques de salut del servei de Salut i Comunitat de l’Ajuntament, que porten a terme el programa Thao salut infantil a la ciutat de Terrassa. Aquí teniu els vídeos de la classe dels coets i dels astronautes.

nov 09

Victòries dels equips de bàsquet i fubtol sala

Aquí teniu el vídeo del partit de futbol sala. Va ser un partit molt emocionant. Ens queda pendent oferir-vos un vídeo de l’equip de bàsquet de l’Escola que esperem enregistrar el més aviat possible.

nov 04

Jornada d’atletisme

Els alumnes de Cicle Superior vam anar a Can Jofresa a fer diferents proves d’atletisme. Va ser molt emocionant!

nov 04

Sortida a la Font de la Pola

Els alumnes de Cicle Superior vam anar a la Font de la Pola. Va ser molt divertit!

oct 30

La Castanyada a Educació Infantil

oct 24

XERRADA SOBRE INTERNET SEGURA

Dilluns a la tarda vam realitzar a l’escola una xerrada per pares amb el títol “Internet segura”.

Va ser a càrrec d’una policia dels mossos d’esquadra que va parlar dels perills que comporta que els nens i nenes naveguin per internet. La seva intimitat és molt vulnerable i no la saben controlar: donen moltes informacions (correu, telèfons, direcció…) que altres persones poden utilitzar en contra seva. També es van donar pautes per evitar, prevenir i controlar més els perills.

Moltes gràcies a tots els pares i mares que vau assistir!!

Aprofitem per informar-vos que es tornaran a fer més activitats per pares i mares. Us anirem informant del tipus  d’activitats i els dies en que es realitzaran.

intseg

oct 21

ENS VE A VISITAR UN ÀNEC

La setmana passada va aparèixer un ànec a la taulada de l’escola. Fins la tarda no va baixar i les dones de la neteja el van posar una mica d’aigua i menjar. Els nens i nenes de zumba li van posar el nom de “Zumbi”. Al dia següent l’ànec ja va marxar de l’escola.

IMG-20141017-WA0003

oct 16

Ens hem constipat!

Ja ha arribat la tardor, i amb aquest temps boig, ara fred ara calor, tots estem constipats… Atxum!

Older posts «