des 15

TEATRE AL MENJADOR

L’alumnat de cinquè, juntament amb les monitores del menjador, han fet aquesta petita obra de teatre per als més petits aprofitant que era el dia de la granja.

des 10

DEMÀ DIJOUS OBRIM L’ESCOLA

Demà, obrirem l’escola amb normalitat. Primer de tot disculpeu les molèsties que us haguem pogut ocasionar aquests dies. Aquestes són les indicacions fins a nou avís

ENTRADES DE L’ESCOLA

A les 9 i a les 15: Les entrades es faran totes per l’entrada principal de l’escola. Demanem als pares i mares que sobretot deixin entrar primer als alumnes d’infantil i posteriorment als de primària.

SORTIDES DE L’ESCOLA

A les 12’30 i a les 16’30: Els alumnes d‘Infantil sortiran per la porta principal. Els alumnes de Primària sortiran per la porta del darrera (Pati gran) Però es repartiran des del pàrquing de bicicletes fins l’arbre i la roca. Els més grans, estaran per la part de la pedra i l’arbre i aniran fins els més petits cap a la part del pàrquing.

GRÀCIES PER LA VOSTRA COL·LABORACIÓ

des 10

L’ESCOLA ESTARÀ TANCADA TOT EL DIA (10/12/14)

Per poder recollir les runes millor i per major seguretat del nostre alumnat, l’escola estarà tancada TOT EL DIA. Dimecres 10/12/14

Disculpeu les molèsties i gràcies per la vostra comprensió

La direcció

des 09

DIMECRES 10 L’ESCOLA ESTARÀ TANCADA AL MATÍ

El vent ha provocat que caigués al marge d’arbres i teules, la passarel·la d’uralita que hi ha a l’entrada de l’escola. Per seguretat demà al matí l’escola estarà tancada i depenent de com vagin les obres de retirada, es podria obrir per la tarda.
No hi haurà servei de menjador.

des 09

TANQUEM L’ESCOLA

L’ESCOLA ROMANDRÀ TANCADA AQUESTA TARDA PER FOR VENT.

LA TEULADA DE LA URALITA S’HA CAIGUT

ELS ALUMNES ESTAN AL GIMNÀS PER A QUE ELS POGUEU RECOLLIR AMB MAJOR SEGURETAT. ENTREU PER LA PORTA D’ABAIX (ENTRADA AMPA)

ESTIGUEU PENDENTS DE LA WEB PER A PROPERES INFORMACIONS. L’AMIANT ÉS CONTAMINANT I ESTEM PLANTEJANT-NOS TANCAR FINS QUE RECOLLIN L’URALITA

MOLTES GRÀCIES I SOBRETOT, CALMA

nov 27

CROS ESCOLAR 14/15

CROS ESCOLAR
EL passat 23 de novembre els nostres alumnes de primària van participar al Cros Escolar organitzat pel consell Esportiu de Terrassa.
Finalment van ser uns 40 alumnes els que van córrer i s’han van passar d’allò més bé. Els més petits, els de primer i segon, van guanyar una medalla per la seva participació.
Hem de felicitar a Noufel Azizi de 4A que va quedar classificat en vuitena posició i per tant va guanyar medalla, gràcies a ell i a la resta de nens de 4t l’escola va quedar classificada en segon lloc a nivell d’equips.

Felicitats a tots ells i us esperem a la propera.

nov 24

CAFÈ TERTÚLIA DIMECRES 26 DE NOVEMBRE

cafè

nov 17

PARTIT DE L’EQUIP DE BÀSQUET A CAN JOFRESA

nov 13

ESMOZAR SALUDABLE

Els i les alumnes de P-4 han participat en un taller d’esmorzar saludable amb la col·laboració de Tècniques de salut del servei de Salut i Comunitat de l’Ajuntament, que porten a terme el programa Thao salut infantil a la ciutat de Terrassa. Aquí teniu els vídeos de la classe dels coets i dels astronautes.

nov 09

Victòries dels equips de bàsquet i fubtol sala

Aquí teniu el vídeo del partit de futbol sala. Va ser un partit molt emocionant. Ens queda pendent oferir-vos un vídeo de l’equip de bàsquet de l’Escola que esperem enregistrar el més aviat possible.

Older posts «