feb 25

La companyia Kronopio presenta el seu espectacle als alumnes d’Infantil i Cicle Inicial.

El passat dijous 19 de Febrer, els i les alumnes d’Infantil i Cicle Inicial vam gaudir d’un espectacle de clown i dança.

La companyia Kronopio ve de Mèxic i ha estat tot un plaer poder gaudir amb elles.

Aquí us deixem unes imatge perquè veiem què bè ens ho vam passar!

feb 23

ELs quadres de Hartmann

concertprimer

El passat dia 5 de febrer, els nens i nenes de Primer van escoltar l’espectacle “Els quadres de Hartmann” a l’Auditori, una proposta molt interessant basada en l’obra del compositor M.Mussorgski “Els quadres d’una exposició”:

Vam gaudir molt del concert, on vam poder escoltar una l’orquestra de Cambra Terrassa 48, i uns actors que escenificaven cada peça interpretada.

feb 20

Els alumnes de tercer visiten l’ajuntament.

El dimecres 11 d’aquest mes els alumnes de tercer van anar a visitat l’ajuntament.  Com que van anar a peu des de l’escola també van aprofitar per visitar la Casa Alegre de Segrera i veure alguns edificis d’estil modernista.

Els de canal Terrassa van venir a gravar la sortida i van acompanyar als grups durant el seu recorregut. Van fer un reportatge pel programa Vallès Educa. En aquest programa surten diferents activitats i projectes que es duen a terme a diferents escoles i instituts del Vallès.

Us posem a continuació l’enllaç del canal Terrassa perquè pugueu veure el reportatge:

feb 19

COMIAT DEL CARNESTOLTES

Comiat Carnestoltes from Lidia on Vimeo.

feb 19

ENTERRAMENT DE LA SARDINA DEL CICLE INICIAL

feb 18

Comiat de Carnestotes a Galiwood

feb 18

Vídeos de la Festa de Carnestoltes

Balls Carnestoltes from Ingenio y dibuja on Vimeo.

feb 17

DEMÀ AL MATÍ CAFÈ-TERTÚLIA

cafèantonio

feb 13

CARNESTOLTES 2015. FOTOS DEL BALL, RUA I CLASSES.

feb 11

PARVULARI I ROSA FITÉ

Avui 11 de febrer ens ha vingut a fer una activitat de poesia la Rosa Fité.

Older posts «