mar 26

JA TENIM GUANYADORA DE LA BICICLETA

Avui els alumnes de sisè han fet el sorteig de la bicicleta!

El número premiat ha estat el 96

sorteig

la guanyadora ha estat:

MARIA MARTINEZ de 6è-A

FELICITATS!!

mar 21

Es cancel.la l’activitat esportiva d’infantil

El mini bàsquet i el mini handbol organitzat pel Consell Esportiu es cancel.la per la pluja. Gràcies per la vostra col.laboració i ja us mantindrem infórmats.

mar 13

Video de l’AMPA pel tancament d’un P3

mar 10

La comunitat educativa de l’escola es movilitza contra el tancament d’un P3

L’AMPA de la nostra escola ha iniciat una campanya en contra del tancament d’un P3 a la nostra escola. Demà dimecres 11,  a les 15:15h, es farà una reunió informativa dirigida a tots els pares i mares del centre.

feb 25

La companyia Kronopio presenta el seu espectacle als alumnes d’Infantil i Cicle Inicial.

El passat dijous 19 de Febrer, els i les alumnes d’Infantil i Cicle Inicial vam gaudir d’un espectacle de clown i dança.

La companyia Kronopio ve de Mèxic i ha estat tot un plaer poder gaudir amb elles.

Aquí us deixem unes imatge perquè veiem què bè ens ho vam passar!

feb 23

ELs quadres de Hartmann

concertprimer

El passat dia 5 de febrer, els nens i nenes de Primer van escoltar l’espectacle “Els quadres de Hartmann” a l’Auditori, una proposta molt interessant basada en l’obra del compositor M.Mussorgski “Els quadres d’una exposició”:

Vam gaudir molt del concert, on vam poder escoltar una l’orquestra de Cambra Terrassa 48, i uns actors que escenificaven cada peça interpretada.

feb 20

Els alumnes de tercer visiten l’ajuntament.

El dimecres 11 d’aquest mes els alumnes de tercer van anar a visitat l’ajuntament.  Com que van anar a peu des de l’escola també van aprofitar per visitar la Casa Alegre de Segrera i veure alguns edificis d’estil modernista.

Els de canal Terrassa van venir a gravar la sortida i van acompanyar als grups durant el seu recorregut. Van fer un reportatge pel programa Vallès Educa. En aquest programa surten diferents activitats i projectes que es duen a terme a diferents escoles i instituts del Vallès.

Us posem a continuació l’enllaç del canal Terrassa perquè pugueu veure el reportatge:

feb 19

COMIAT DEL CARNESTOLTES

Comiat Carnestoltes from Lidia on Vimeo.

feb 19

ENTERRAMENT DE LA SARDINA DEL CICLE INICIAL