abr. 12

ESMORZAR DE PRIMAVERA A PARVULARI

Avui, per acomiadar-nos i rebre les vacances, hem fet un ESMORZAR DE PRIMAVERA  tots plegats. Després hem tingut una sorpresa: UN OU DE XOCOLATA!!

abr. 09

PEL·LÍCULES DE SISÈ

Les classes de sisè porten tot el segon trimestre realitzant una pel·lícules amb temàtica social per al concurs cinematogràfic que organitza el grup Terrassa city of film. Nosaltres hem fet els guions, els storyboard i hem fet d’actors/actrius, gravat i dirigit les pel·lícules. Podeu llegir la resta de guions i veure els storyboards als nostres webs personals.

Esperem que us agradin!

IMATGES ROBADES (SISÈA)

MALEÏDES TECNOLOGIES (SISÈ B)

ATURA EL BULLYING (SISÈ A)

NO SAP…O SÍ? (SISÈ B)

març 11

JORNADA PORTES OBERTES

La jornada de portes obertes serà el proper dimecres 13 de març a les 15:00 hores i el dijous 14 de març a les 17:00 hores.

març 07

COMIAT CARNESTOLTES 2019

març 06

FESTA CARNESTOLTES 2019

març 01

CARNESTOLTES 2019

febr. 26

ARRIBADA CARNESTOLTES

FOTOS DE L’ARRIBADA

VÍDEO DE L’ARRIBADA

febr. 21

CONSIGNES CARNESTOLTES 2019

febr. 14

CARNESTOLTES 2019

febr. 12

CURSOS DE LLENGUA PER A FAMÍLIES

Busquem adults que vulguin aprendre o millorar el seu castellà o català!

El projecte “Aprenem-Famílies en Xarxa” de Casa Àsia, es farà en el marc del projecte “Instituts Oberts”, projecte de la Secretaria d’Igualtat, Migracions i Ciutadania de la Generalitat, que s’està portant a terme a Terrassa per part del Servei de Ciutadania.

Es tracta d’un projecte on els/les alumnes de l’institut Nicolau Copèrnic faran de “professors/es” de català o castellà a persones adultes que necessitin aprendre o millorar l’idioma.

Les “lliçons” de cada dia, en forma de dossier, les proporciona una dinamitzadora, que està sempre present a l’aula. Aquestes lliçons són les que es treballen per parelles (jove voluntari/a i persona adulta). La persona adulta pot ser familiar o no de la persona voluntària.

Aquest projecte el farem els dimecres a la tarda a l’Institut Nicolau Copèrnic. S’ha d’acabar de definir l’horari amb les persones participants (alumnes i familiars/adults).

Les classes de llengua són els dimecres de 15.30 a 16.30h, a l’IES Nicolau Copèrnic.

Si coneixeu alguna persona adulta a qui pugui interessar rebre classes gratuïtes de llengua “particulars” per part d’un/a jove.
Si es així, si us plau, vagi el dimecres a les 15.30h a l’Institut Nicolau Copèrnic.

Les persones adultes que assisteixin al 80% de la formació o més, obtindran un certificat d’assistència.

Entrades anteriors «