febr. 22

PORTES OBERTES ESCOLA MARIÀ GALÍ

Benvolgudes famílies.

Durant el mes de març començarem les visites amb cita prèvia per a les Jornades de portes obertes.

DATES: 1,3, i 10 de març  HORARI: de 17:00 a 18:00

Podeu demanar cita al telèfon 937885864 o bé a través del nostre correu electrònic a8030200@xtec.cat

Us convidem a visitar el nostre les nostres xarxes socials: @escolamariagali

febr. 17

COMIAT CARNESTOLTES

febr. 08

ARRIBADA I DISCURS CARNESTOLTES

Nens i nenes de l’Escola! Ja ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes! En aquest vídeo trobareu la seva arribada i el discurs amb les consignes!

gen. 20

PORTES OBERTES

Benvolgudes famílies.

Durant el mes de març començarem les visites amb cita prèvia per a les Jornades de portes obertes.

DATES: 1.3,8 i 10 de març  HORARI: de 17:00 a 18:00

Podeu demanar cita al telèfon 937885864 o bé a través del nostre correu electrònic a8030200@xtec.cat

Us convidem a visitar el nostre les nostres xarxes socials: @escolamariagali

PERQUÈ ÉS NADAL I ESTIC CONTENT

Alumnes i famílies de l’Escola! Ja podeu gaudir del vídeo Nadalenc que hem fet de forma conjunta per grups estables i diferents recorreguts!

Esperem que us agradi ja que es va gravar a la primera!

NADALES CURS 2020-21

Benvolgudes famílies!

Primer de tot, desitjar-vos molta salut i de pas, unes bones i responsables festes de Nadal.

Si cliqueu a la imatge, podreu accedir al Youtube de l’Escola per veure les cançons que han ballat, interpretat i percussionat els i les nostres alumnes de l’Escola.

Com bé sabreu, aquesta any no es poden cantar cançons pel protocol del COVID19 i per aquesta raó, les mestres de música i anglès han hagut de ballar i fer percussió.

Esperem que us agradin i BONES FESTES!

REVISTA EL MUSSOL EDICIÓ NADAL 2020

Benvolgudes famílies,

Us deixem la revista “El Mussol” edició Nadal del 2020.

Esperem que us agradi!

Escola Marià Galí i Guix

nov. 26

CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA

El 22 de novembre és el dia de la Música i a l’Escola ho hem volgut celebrar amb una petita flashmob sorpresa per al nostre alumnat a l’estona de pati. Va ser un moment molt bonic i recordeu que la música, enforteix l’ànim.

Feliç dia de la Música

nov. 02

Castanyada a la Comunitat de Petits i Mitjans

El passat dijous 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola. La Comunitat de Petits va rebre la visita de la Castanyera al matí i a la tarda la Castanyera va anar a visitar als grups de la comunitat de Mitjans. Durant la resta del dia les dues comunitats van realitzar activitats relacionades amb la Castanyada!
Feu clic a les imatges per veure més fotos.

nov. 02

ESMORZAR AL BOSC

El passat dijous, els i les alumnes de la comunicat de grans vam anar a esmorzar al bosc seguint els protocols de distància, mascareta, higiene i sobretot, sense barrejar grups estables. El dia i i el clima ens va acompanyar durant tot el matí.

Entrades anteriors «