abr 30

JORNADA DE JOCS TRADICIONALS

Aquí teniu les imatges de la Jornada de jocs tradicionals que es van realitzar a l’Escola el passat divendres 24 d’abril. Els jocs els van dur a terme els i les alumnes de sisè amb la coordinació de la mestra d’Educació Física.

trim.FE3B3207-6ED3-49FF-867B-9C5017B091B9 from Lidia on Vimeo.

abr 27

ELS PARES I MARES DE SISÈ VISITEN LES CLASSES

Els familiars de sisè han visitat les classes amb motiu de la presentació dels circuits elèctrics. Els i les alumnes s’han presentat als visitants i han explicats com han fet els seus treballs. Va ser una activitat amb força participació per part de les famílies.

abr 24

ENTREGA DE PREMIS DELS JOCS FLORALS

abr 23

Lectura compartida per Sant Jordi-2015

P4 Llegeix amb 3er  P5 Llegeix amb 4rt
 DSCN0463  DSCN2302
1er  llegeix amb 5è 2on llegeix amb 6è
 portada redu Segon llegeix amb sisè

abr 22

PRIMER TORNEIG D’ESCACS MARIÀ GALÍ

abr 21

L’ESCOLA FA UN MINUT DE SILENCI

patiL’Escola Marià Galí fa un minut de silenci a les onze en rebuig de la violència en tots els seus sentits.

abr 15

Ens visita la Unitat Canina de la Policia Municipal de Sabadell

Avui hem tingut una visita molt especial els nens i nenes de cicle inicial i mitjà. Ha vingut la Policia Municipal de Sabadell amb la seva Unitat Canina. Ens han presentat els seus gossos i ens han ensenyat tot el que saben fer.  En total hem vist 5 gossos: en Waka, la Luna, en Brutus, en Ringo i en Jack. Són molt llestos aquests gossos!!! fins i tot la Luna ens ha demostrat que sap sumar i restar!

En Paco, el policia que presentava ens ha explicat que tots aquests gossos han estat acollits per la policia i que abans vivien en una protectora d’animals. Eren gossos que ningú no volia. Així hem après que tothom pot tenir una segona oportunitat i que amb molt d’esforç podem arribar a fer qualsevol cosa que ens proposem.

Aquí us deixem les fotos i el vídeo per a que els pogueu veure.

mar 26

JA TENIM GUANYADORA DE LA BICICLETA

Avui els alumnes de sisè han fet el sorteig de la bicicleta!

El número premiat ha estat el 96

sorteig

la guanyadora ha estat:

MARIA MARTINEZ de 6è-A

FELICITATS!!

mar 21

Es cancel.la l’activitat esportiva d’infantil

El mini bàsquet i el mini handbol organitzat pel Consell Esportiu es cancel.la per la pluja. Gràcies per la vostra col.laboració i ja us mantindrem infórmats.

mar 13

Video de l’AMPA pel tancament d’un P3