nov. 26

CELEBREM EL DIA DE LA MÚSICA

El 22 de novembre és el dia de la Música i a l’Escola ho hem volgut celebrar amb una petita flashmob sorpresa per al nostre alumnat a l’estona de pati. Va ser un moment molt bonic i recordeu que la música, enforteix l’ànim.

Feliç dia de la Música

nov. 02

Castanyada a la Comunitat de Petits i Mitjans

El passat dijous 29 d’octubre vam celebrar la Castanyada a l’escola. La Comunitat de Petits va rebre la visita de la Castanyera al matí i a la tarda la Castanyera va anar a visitar als grups de la comunitat de Mitjans. Durant la resta del dia les dues comunitats van realitzar activitats relacionades amb la Castanyada!
Feu clic a les imatges per veure més fotos.

nov. 02

ESMORZAR AL BOSC

El passat dijous, els i les alumnes de la comunicat de grans vam anar a esmorzar al bosc seguint els protocols de distància, mascareta, higiene i sobretot, sense barrejar grups estables. El dia i i el clima ens va acompanyar durant tot el matí.

oct. 06

ATENCIÓ FAMÍLIES

set. 30

EXTRAESCOLARS CURS 20-21

Benvolgudes famílies,

Recordeu que encara hi ha places per apuntar-nos a les diferents activitats extraescolars!
Podeu deixar les inscripcions a la bústia del AMPA.
Moltes gràcies.

set. 17

INFORMACIONS MENJADOR

set. 13

Contactes menjador

NOVA APLICACIÓ DE SEHRS FOOD

Atenció famílies, ja teniu l’aplicació de SERHS FOOD a la vostra disposició per gestionar tots els temes de menjador. Us heu de descarregar l’APP i després entrar amb el vostre usuari i contrasenya d’usuaris.

TANCAMENT CARRER VINYOLES

Benvolgudes famílies

Per a la seguretat dels vostres fills i filles, el carrer de l’escola estarà tancat durant les entrades i sortides del centre.

Moltes gràcies per la vostra col·laboració

set. 09

PLA D’OBERTURA DE CENTRE (ACTUALITZAT AL SETEMBRE)

Entrades anteriors «