febr. 05

febr. 02

ARRIBADA DEL CARNESTOLTES

febr. 01

Ja ha arribat el Carnestoltes!

des. 22

Concert de Nadal 2015

JA PODEU VEURE LA RESTA DE VIDEOS CLICANT AQUÍ

TAMBÉ PODEU VEURE LES FOTOS DEL CONCERT

BON NADAL!!!

des. 15

CONCERT DE NADAL DIMARTS 22 DE DESEMBRE

El proper dimarts 22 de desembre tindrà lloc el concert de Nadal de l’Escola.

9:15 hores Educació Infantil

10:00 hores Cicle Inicial

10:30 hores Cicle Mitjà

11:30 hores Cicle Superior

jajaj-006

des. 11

BUSQUEM EL TIÓ!!

Avui a la tarda, després de rebre una carta del Tió, hem anat tots plegats a buscar-lo al pati de l’escola.
Ara toca donar-li menjar i… veurem què passa més endavant!!

des. 04

Cicle mitjà visita la fàbrica de la Danone

El dimecres 2 de desembre els alumnes de cicle mitjà hem anat a fer una interessant visita a la fàbrica Danone de Parets del Vallès. Durant la visita vam escoltar molt atentes i atents les explicacions que ens van fer sobre els iogurts, com es fan, els bífids i bacteris que porten, com són de saludables…
Una vegada estàvem dins la fàbrica vam observar que gran que era i com posaven les etiquetes als iogurts. Més tard ens van convidar a tastar alguns dels seus productes. Una vegada acabada la visita vam anar al Parc de la Linera, també de Parets, un parc molt gran on vam poder dinar i gaudir d’una estona per jugar. Ha estat una sortida molt divertida!

Paradetes de Cicle Inicial

Els alumnes de Cicle Inicial estan fent un projecte per renovar la biblioteca de l’aula. Estan venent material infantil (gots, motxilles,…i molt més) i els diners recollits seran per comprar els llibres.
Dimecres passat a la tarda van començar a vendre.
Si voleu col.laborar encara esteu a temps. Els dimecres 9 i 16 a partir de les 15:15 estaran posades les paradetes al pati d’infantil.
Us hi esperem!!

OBRES AL PATI D’INFANTIL

El proper 9 de desembre comencen les obres al pati d’Infantil. Duraran entre 2 i 3 setmanes.

La recollida i entrega dels alumnes d’Infantil es farà al pati de sorra que queda a la dreta de la passarel·la mirant cap al carrer.

El pati d’Infantil es farà al pati de primària.  Serà a la part dels arbres.
L’Escala d’emergència per tant queda anul·lada i no es podrà fer servir. En cas de dia de pluja farem servir l’escala central i en cas d’emergència igual.
La recollida i entrega dels nens i nenes de P-3, es farà pel vestíbul i passadís de dins de l’Escola.
Gràcies per la vostra comprensió i col·laboració.

nov. 19

Sortida a Can Bonvilar

El passat 5 de novembre els alumnes de CI vam anar d’excursió al bosc de Can Bonvilar. Vam fer l’activitat de “l’avi Josep ens explica el bosc”. I unes monitores molt amables ens van explicar moltes coses. Ens van cansar una mica perquè vam caminar molt, però vam poder veure la Mola per un monocle, vam observar arbres típics de la zona i vam parlar dels animalons que s’amaguen al bosc.

Va ser una sortida molt maca. Voleu veure fotos?

Older posts «