des. 21

FEM CAGAR EL TIÓ!!

Ja s’ha acabat el trimestre i, com cada curs, hem fet un esmorzar conjunt tota la COMUNITAT DE PETITS i hem fet CAGAR EL TIÓ!!

Aquí teniu les fotografies:

L’EQUIP DE MESTRES DE LA COMUNITAT DE PETITS US DESITGEM QUE DESCANSEU I GAUDIU D’AQUESTS DIES DE FESTA!!

Ens tornem a veure el 8 de gener de 2019

des. 21

VÍDEOS CONCERT DE NADAL

CLIQUEU A LA IMATGE PER VEURE ELS VÍDEOS AL CANAL YOUTUBE DE L’ESCOLA.

des. 20

CONCERT DE NADAL

Cliqueu a la imatge per poder veure la resta d’imatges.

L’Escola us desitja unes molt Bones Festes!

des. 19

CONCERT DE NADAL

Famílies, aquí teniu tota l’explicació del funcionament del concert de demà. Us recordem que començarà a les 09:15 i finalitzarà a les 12:30. Us hi esperem i desitgem que gaudiu de l’espectacle.

des. 19

CROS ESCOLAR 2018

des. 18

VAGA 21 DE DESEMBRE

Us informem que l’organització sindical Intersindical CSC ha convocat una vaga general en tot l’àmbit
territorial de Catalunya que afecta a tots els treballadores i treballadores assalariats, funcionaris
públics, personal estatutari i altre personal administratiu, de tots els sectors productius i de serveis
per als proper divendres dia 21 de desembre de 2018, de 12.30 a 14.30 hores.

De totes maneres degut a la incertesa de la jornada, l’escola decreta serveis mínims perquè no podem garantir un correcte funcionament de la jornada escolar.

L’Escola oferirà serveis mínims i també us recordem que l’horari lectiu d’aquell dia serà de 9 a 13 hores.

El servei de menjador finalitzarà a les 15:30 i podreu recollir als vostres fills i filles a partir de les 15 hores.

des. 17

EN BUSCA DEL TIÓ. COMUNITAT PETITS

Com cada any el Tió ens ha enviat una carta avisant-nos que l’anem a buscar!!!

Aquí teniu un petit vídeo i les fotos del moment de la trobada dels TIONS. Ara toca cuidar-los perquè cagui moltes coses.

des. 17

ESPAIS COMUNITAT DE PETITS

des. 11

CONCERT DE NADAL

Ens adrecem a vosaltres per informar d’un canvi de data del concert de Nadal degut a motius d’organització aliens a l’Escola. Aquest any el concert de Nadal es celebrarà el dijous 20 de desembre.

El concert es farà al menjador de l’escola. Donat el reduït espai, és molt important que vingueu a l’hora que us marca el programa per evitar que hi hagi molta gent. D’aquesta manera es podrà distribuir millor l’espai, podreu esta més còmodes i gaudir dels vostres fills/es

HORARIS

1.r Concert: 9:15 Familiars dels alumnes de P3, P4 i P5.

2.n Concert. 9:45 Familiars dels alumnes de Primer i Segon.

3.r Concert 10:15 Familiars dels alumnes de Tercer i quart.

4rt. Concert 11:30 Familiars dels alumnes de cinquè i sisè.

nov. 28

PROJECTE LECXIT

L’Escola ha començat el projecte LECXIT. És la quarta edició que es realitza a l’Escola on els alumnes de l’institut practiquen la lectura amb els alumnes de tercer i quart. Aquest projecte es realitza fins l’abril i es fa cada dimarts fora de l’horari lectiu.

ptr

Entrades anteriors «