juny 22

GRADUACIÓ DE SISÈ

Avui s’han graduats els i les alumnes de sisè, un plaer haver estat amb vosaltres tots aquests anys i recordeu que el Marià Galí, sempre serà la vostra casa.

juny 22

FESTA FI DE CURS I AFA

Podreu veure més fotos de la festa als blocs de la classe.

Bon estiu a tothom!

juny 15

REUNIÓ MEET PEL PROJECTE LECXIT

Famílies, dimecres 16 de juny a les 18:30 per a les famílies de quart, cinquè i sisè per parlar del Projecte LECXIT del foment de la lectura durant aquest estiu i en col·laboració amb la biblioteca de la Maurina que oferirà activitats i materials pel foment de la lectura durant aquest estiu.

ENLLAÇ PER A LA REUNIÓ:

meet.google.com/yrm-gagh-dmk

juny 07

ALUMNAT ASSIGNAT PREINSCRIPCIÓ CURS 21-22

maig 25

COLÒNIES A CALA MONTJOI!

Ja podeu gaudir de les imatges dels quatre dies que l’alumnat de sisè va passar a la Cala Montjoi!

abr. 26

SANT JORDI 2021

abr. 23

Revista El Mussol 66. Sant Jordi.

Benvolgudes famílies,

Us adjuntem per aquest Sant Jordi la revista “El Mussol: Sant Jordi”, edició número 66.. Esperem que us agradi molt!

febr. 22

PORTES OBERTES ESCOLA MARIÀ GALÍ

ANIMA’T A VISITAR LES NOSTRES XARXES SOCIALS!

febr. 17

COMIAT CARNESTOLTES

febr. 08

ARRIBADA I DISCURS CARNESTOLTES

Nens i nenes de l’Escola! Ja ha arribat a l’escola el Rei Carnestoltes! En aquest vídeo trobareu la seva arribada i el discurs amb les consignes!

Entrades anteriors «