juny 29

juny 23

ACTIVITATS DE FI DE CURS

TALLERS DE PARVULARI PER ACOMIADAR EL CURS
Per acabar el curs i acomiadar-nos fins el curs vinent, els nens i nenes de parvulari han pogut realitzar activitats molt divertides i refrescants al llarg de tot el matí en diferents tallers repartits pel pati.
Volem agrair la col·laboració de les mares que ens han ajudat a portar a terme aquests tallers i a totes les mares que es van oferir i no han pogut participar aquest curs. GRÀCIES!!
US DESITGEM UN BON ESTIU I US ESPEREM EL CURS VINENT PER COMENÇAR UNA NOVA AVENTURA!!

TALLER D’ESTAMPACIÓ DE SAMARRETES A CICLE INICIAL

SORTIDA AL PARC VALLPARADÍS DE CICLE MITJÀ

ACTIVITATS LÚDIQUES I ESPORTIVES A CICLE SUPERIOR

juny 22

OBRA DE TEATRE DE TERCER A

juny 09

EXPOSICIONS ESPAI “SÓC ARTISTA”

juny 08

Sortida al Port de Vilanova

Els alumnes de cicle inicial hem anat al Port de Vilanova. Hem conegut l’ofici de pescador, les espècies que es pesquen a Vilanova i els diferents tipus de barques i de xarxes que es fan servir. També hem vist una màquina que fa gel per conservar el peix, la llotja i dones de pescadors arreglant les xarxes que estaven trencades.
Ha estat una visita molt interessant!!

maig 06

3r Visita l’Ajuntament de Terrassa

El dimecres els grups de 3r A i 3r B vam anar a visitar l’Ajuntament de Terrassa. Vam poder observar detingudament l’edifici històric per fora i ens vam endinsar dins l’Ajuntament per saber molt bé les diferents tasques i decisions que es tracten i ens afecten a tots els terrassencs. Vam poder parlar també amb en Jordi Ballart, alcalde del nostre municipi. Ens va explicar com és de difícil i a la vegada enriquidor treballar per millorar la nostra ciutat i els nostres drets com habitants de Terrassa. Ens ho vam passar molt bé i vam aprendre molt sobre la nostra ciutat.

abr. 28

A prop de Barceló

A Prop de Barceló és un taller plàstic que hem realitzat els nens i nenes de sisè.

L’artista terrassenca Rat Soriano organitza i dinamitza aquests tallers per apropar els nens i nenes de les escoles de Terrassa a diferents artistes coneguts arreu del món.

En aquest taller hem fet un llibre intervingut: partint d’un llibre vell cada alumne havia de transformar-lo en quelcom que tingués sentit per ells. Vam utilitzar diferents materials com tèmpera, pintura plàstica, pols de marbre, fils, cartrons, etc.

Va ser una experiència molt enriquidora i han sortit veritables obres d’art.

abr. 27

ENTREGA DE PREMIS DE SANT JORDI