abr. 06

ACTIVITATS PER LA “SETMANA SANTA”

Benvolgudes famílies

Us compartim aquest PDF amb un munt d’activitats lúdiques i diverses per a poder fer en família. Cliqueu a la imatge i obtindreu el PDF. Dins de cada pàgina hi ha BOTONS VERMELL i si cliqueu us enviarà a un nou enllaç. Us el recomanem.

Estimadas familias

Os compartimos este PDF con un número de actividades lúdicas y diversas pera poder hacer en familia. Si hacéis clic en LOS BOTONES os llevará a un PDF com más enlaces que os saldrán al clicar en las imágenes.

abr. 03

QUEDA’T A CASA I CUIDEU-VOS!

Benvolgudes famílies,
recordeu, ens trobem de nou el dia 14 d’abril però seguim en contacte per a tot allò que necessiteu al a8030200@xtec.cat
Aviat rebreu informació per veure com funcionarem a partir del 14 d’abril però no patiu…el més important és CUIDAR-SE!

Queridas familias,
recordad, nos volvemos a ver de nuevo el 14 de abril pero seguimos en contacto para todo aquello que podáis necesitar en el a8030200@xtec.cat
Pronto recibiréis información sobre el funcionamiento a partir del 14 de abril pero no sufráis…lo más importante es CUIDARSE!

abr. 02

QUÈ PODEM FER A CASA? (PART 2)

Fes clic aquí per descarregar els arxius del joc d’Educació Física

març 31

COMPARTIM

març 30

INFORMACIONS IMPORTANTS

ESTIMADES FAMÍLIES
Primer de tot, molts ànims i molta força. Estem enviant informacions per la Tokapp. Si no us arriben vol dir que no tenim correctament les vostres dades per tant, us animo a que envieu els vostres correus al a8030200@xtec.cat per a poder seguir el contacte amb vosaltres. Al correu, indiqueu nom, cognoms i curs del vostre fill o filla. Molts correus són retornats per falta de manteniment. Moltes gràcies.

QUERIDAS FAMILIAS
Primero de todo mucho ánimo y mucha fuerza. Estamos enviando informaciones por Tokapp. Si no os están llegando, quiere decir que no tenemos correctamente vuestros correos y por eso os animo que los enviéis correctamente al a8030200@xtec.cat para seguir en contacto. Necesitamos que pongáis nombre y apellidos junto con el curso que hacen para poderlo añadir a la app. Muchos correos son devueltos por falta de mantenimiento.
Muchas gracias y nos vemos pronto!

març 29

Recursos

Bon dia! En aquesta entrada us oferim diversitat de recursos generals que poden anar bé per a treballar des de casa.

Mares i pares: Es tracta d’un blog on s’anirà compartint, durant el temps que duri el confinament, recursos educatius i consells per a les famílies.

Enllaç web

Llibres i propostes per al confinament: En Jaume Centelles ens explica cada dos o tres dies petites històries mentre duri el confinament. És un recurs web força interessant!

Enllaç web

Futbolísimos: En aquest enllaç web, l’autor fa lectura del llibre. Va pel capítol 6 i els anteriors estan penjats.

Enllaç web

Imatges en 3D: En aquest vídeo podeu veure un petit tutorial per oferir imatges en 3D a casa vostra d’una manera molt senzilla i divertida!

Percussió corporal: Hola nens i nenes petits del cole, a veure si podeu cantar i tocar amb el cos aquesta cançó. Els més petits amb ajuda del papa o la mama. Els nens i nenes de 1r i 2n a veure si podeu sols 😉

març 27

Què podem fer a casa? (Part 1)

Hola a totes i tots!

Saps que a casa podem fer moltes coses??
En aquest vídeo us animem a fer diferents activitats! Esperem que us agradin i si voleu compartir amb tota l’escola com treballeu a casa, ho podeu fer enviant fotos o vídeos al següent correu: a8030200@xtec.cat.

Farem una  publicació a la web amb totes les fotos i vídeos que ens envieu!

març 23

A casa pots fer moltes coses

Bon dia!

Avui us apropem un recurs molt divertit i educatiu que ens aporta la Gemma Salvatella de música. Desitgem que sigui una proposta que us agradi i que us faci una mica més amè el confinament!

I recordeu…A casa pots fer moltes coses!

març 19

Innovamat i pel·lícules a casa!

Avui us oferim dos recursos per treballar i aprendre des de casa: Innovamat i Pack màgic (pel·lícules en català).

INNOVAMAT

El primer recurs que us volem mostrar és el de Innovamat. És una pàgina web on tenim recursos per treballar les matemàtiques de 1r fins a 4t. També hi ha l’opció de descarregar-se al mòbil o a la tablet l’app bmath que serà gratuïta durant aquest temps de confinament.

Feu clic aquí per entrar a la web d’Innovamat.

PACK MÀGIC

I el segon recurs que us oferim avui és el del Pack màgic, que ens ofereix pel·lícules en català per aprofitar per veure-les a casa. De moment hi ha dues pel·lícules penjades en català i cada 48h aniran actualitzant amb una pel·lícula nova.

Enllaç al Pack Màgic

Esperem que aquests recursos siguin prou profitosos.

Una abraçada ben forta!

març 18

ORIENTACIONS EDUCATIVES

Hola famílies,