oct 24

XERRADA SOBRE INTERNET SEGURA

Us recordem que aquest dilluns hi ha una xerrada sobre:
“INTERNET SEGURA”

A càrrec dels mossos d’esquadra
A les 15 hores a l’Escola Marià Galí

oct 21

ENS VE A VISITAR UN ÀNEC

La setmana passada va aparèixer un ànec a la taulada de l’escola. Fins la tarda no va baixar i les dones de la neteja el van posar una mica d’aigua i menjar. Els nens i nenes de zumba li van posar el nom de “Zumbi”. Al dia següent l’ànec ja va marxar de l’escola.

IMG-20141017-WA0003

oct 16

Ens hem constipat!

Ja ha arribat la tardor, i amb aquest temps boig, ara fred ara calor, tots estem constipats… Atxum!

oct 09

JA TENIM REMOLC

Moltes gràcies però ja hem trobat remolc per poder portar a terme l’hort de l’escola.

oct 08

ES BUSCA REMOLC

A l’escola necessitem un remolc per poder transportar adob per l’hort escolar. Agrairíem si algú ens pogués ajudar en aquest aspecte.

Moltes gràcies!

remolque_carga_1

oct 01

CALENDARI DE REUNIONS CURS 14-15

horari

set 15

Comencem un nou curs!

Avui 15 de setembre encetem un nou curs. Els nens i nenes de l’escola han retornat de les seves vacances d’estiu a l’escola, carregats d’il·lusió i amb moltes ganes de treballar. Esperem que aquest nou any escolar que avui comença sigui profitós i que les mancances que l’escola pública està patint per les retallades, no impedeixin assolir els objectius que ens hem marcat.

Bon curs 14-15 per a tothom!

set 08

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS 2014/15

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola volem aprofitar aquests darrers dies de vacances per presentar el nou equip directiu, el qual s’ha posat el present curs al capdavant de la direcció del centre:

- La Lídia Rovira, com a Directora,
– La Irene Güell, com a Cap d’Estudis)
– La Isabel Amate, com a Secretaria.

Després d’un procés democràtic on hi va participar tot el professorat del Ceip Marià Galí van ser elegides com a nou equip directiu per aquest curs 2014-15.

Així doncs, en primer lloc volem felicitar al passat equip directiu, conformat per la Maribel Morera, l’Asunción Muriana i la Teresa Cucurull, per la seva tasca realitzada. Durant tots aquests anys ha estat un plaer treballar amb elles. Ens han demostrat com la feina ben feta, el treball en equip i l’esforç donen els seus fruits, tot elevant la docència al nivell que es mereix en aquesta societat.

En segon lloc, volem animar a totes les famílies a seguir en la línia de treball en què ja es troben. Aquesta línia de lluita diària que malauradament no podem deixar enrere. Tots plegats sabem que segueixen sent moments complexos per a la majoria de famílies i que, en molts casos, es fa difícil mantenir la il•lusió que l’aprenentatge requereix. Amb tot, cal ser conscients que els nens d’avui són el futur del demà, i és per això que cal que fer un esforç per tal d’aconseguir que els nostres alumnes, els vostres fills, esdevinguin persones crítiques amb el món d’avui, el futur del demà.

Esperem comptar amb el vostre recolzament. Gràcies per tot.

Recordeu que l’escola comença el proper dilluns dia 15 en horari de matí i tarda (excepte els alumnes de P-3).

Per la ignorància es descendeix a la servitud, per l’educació s’ascendeix a la llibertat” Diego Luis Córdoba (advocat i polític colombià).

bon inici curs

jul 04

Amics per sempre!

Ja podeu veure el video que vam fer a l’escola entre tots i totes per acomiadar a l’Asun Soler.

jul 01

Festa de Fi de Curs 2014