jul. 31

Sempre en lluita, Lina

La nostra companya Lina, després d’un any de lluita ahir ens va deixar. El seu cor va dir prou a mesos de no rendir-se, de no parar, de caure i tornar a començar. La Lina no ens ha deixat, només s’ha tornat invisible i tot i que la trobarem molt a faltar, sempre estarà en nosaltres, a l’escola, en tot allò que ens va aportar, ensenyar o simplement explicar.

Que tot et vagi bé, allà on siguis.

juny 21

FESTA FI DE CURS DE PARVULARI

El curs ja s’acaba!
El darrer dia d’escola els nens i nenes d’infantil hem celebrat una festa plena de bombolles, pulseres, maquillatge, equilibris, tatuatges, vaixells i aigua.

Bon estiu a totes i tots!

juny 19

La collita d’estiu

Els nens i nenes de 4t hem anat a collir les patates i les cebes de l’hort. El dijous al matí vam agafar les eines, els guants i el cabàs i vam collir el que teníem plantat.

El dimecres farem unes truites amb els nostres productes i ens les menjarem. Segur que sortiran boníssimes.

juny 07

Visita al Parc Torreblanca

Els alumnes de cicle mitjà hem anat a visitar el parc de Torreblanca a Sant Joan Despí.

Aquest consta d’ un jardí romànic de finals del segle XIX. El disseny del qual parteix de la idea d’imitar les formes i els elements propis de la natura, amb grutes, illes, coves , llacs i salts d’aigua, envoltats d’una vegetació exuberant i diversa. Al seu entorn, el parc modern segueix la traça dels antics camps de conreu de la finca amb una estructura de grans trapezis que envolten els vells jardins.

A més de fer una volta pel parc també hem pogut jugar dins d’un laberint vegetal i a la zona de jocs.

Ens ho hem passat molt bé!!

juny 02

CANTATA DE QUART

Vídeo del Vallès Educa de la Cantata on van participar els i les alumnes de quart.

maig 30

COLÒNIES LA GARROTXA

Hola famílies!

El passat 29 i 30 de maig 2n i 4t vam marxar de colònies a Santa Pau, molt a prop d’Olot. Per començar, vam visitar la Fageda d’en Jordà i posteriorment vam arribar a la casa de colònies. Allà vam dinar i ens vam instal·lar. A l’hora de col·locar-nos a les habitacions ens vam dividir en diferents grups. Després de dinar vam començar les activitats: tir amb arc, taller petjades, joc orientació, etc. A la nit vam fer un joc de nit molt xulo i vam acabar el dia a la disco! El dimarts després d’esmorzar vam anar a Santa Pau a fer una excursió. A la tornada, vam tenir una mica de temps lliure i a l’acabar de dinar ens vam acomiadar dels monitors i de la casa de colònies. Han estat dos dies molt gratificants i on ens ho hem passat tots genial! A més, hem fet molts amics! Feu clic a les fotos per veure més fotos de les colònies.

maig 29

Sortida a la platja de Vilanova i la Geltrú

Hola famílies!

Aquest dilluns hem anat d’excursió al port de la Vilanova i la Geltrú. A l’arribar uns monitors ens van explicar el procés que segueixen per pescar, com surten amb barca, com pesquen i després com arriben a la llotja. Més tard, vam anar a la platja i ens vam banyar!! Per acabar el dia, vam anar a dinar a un parc que hi havia a prop. Ens ho vam passar molt bé! Fes clic a la foto per a veure més fotos!

maig 22

Enhorabona campions!

L’equip de bàsquet Aleví Femení de la nostra escola ha fet pòdium!!

El passat dissabte van jugar el darrer partit d’aquest curs contra l’equip de l’escola Antoni Ubach i van guanyar.

Gràcies a  l’esforç i dedicació de tot l’equip (jugadors, jugadores i entrenador) han aconseguit classificar-se en segon lloc del seu grup dins els Jocs Esportius escolars 2016-17.

Moltes felicitats a tots!!!

maig 16

Cala Montjoi 2017

Els alumnes de 6è han arribat bé a Cala Montjoi i estan molt bé!!

Ciqueu aquí per veure la pàgina que s’anirà actualitzant diariament.

(Pàgina actualitzada, avui dilluns 22 de maig a les 16:00 h)

maig 09

Endavant equip!

Estem molt contents amb l’esforç i bons resultats de l’equip de bàsquet Aleví femení de la nostra escola.

El passat dissabte van jugar dos dels darrers partits d’aquesta temporada 16-17 al Pavelló Vedruna, contra els equips Escola Pia A i Escola Pia B, perdent el primer i guanyant el segon partit.

Esperem es classifiquin pel pòdium!! Molts ànims equip!!

Entrades anteriors «