des. 04

TENIM UNA ESCOLA D’ARTISTES

nov. 25

INGROWTH CUIDA DEL NOSTRE ENTORN

El passat dissabte 23 de novembre el grup ecologista Ingrowth, va netejar els voltants de l’escola amb un balanç de 76 kg de plàstic, 49,5 kg de rebuig, 8 kg de vidre i 12,5 de cartró. Hem de conscienciar-nos que la Terra està en una crisis ecològica i que els canvis ja visibles, seran en un futur molt proper de màxima gravetat. Afegir i advertir-vos que cuidar el planeta i el nostre entorn és una tasca de tot ja que els vostres fills i filles juguem al voltant del centre i en són responsables d’ell però que a més, es poden fer mal ja que els objectes retirats, podrien ser perjudicials per als infants.

nov. 21

VÍDEO RESUM HANDBOL F.C.B

nov. 19

PARTIT D’HANDBOL AL PALAU BLAUGRANA

FALTEN MÉS FOTOS I ELS VÍDEOS, ABANS ELS TINDREM.

nov. 18

NETEJA VOLTANTS DE L’ESCOLA

nov. 04

COMUNITAT DE GRANS: SORTIDA A CAN BORREL

oct. 30

COMUNITAT PETITS: Celebrem la Castanyada !!

Avui hem fet activitats especials per celebrar la CASTANYADA!!!

Al matí hem compartit un esmorzar saludable amb fruites de tardor. Gràcies a les mares que ens han ajudat!!

A la tarda, la Flautina ha acompanyat a la Castanyera al pati dels Petits i li hem ballat unes danses que hem preparat amb la mestra de música, la Gemma S. Li han agradat molt i ens ha regalat una paperina de castanyes!!

oct. 30

LA FLAUTINA VISITA LA COMUNITAT DE PETITS!!!

La Flautina ha vingut a visitar les classes de P3, P4 i P5!!! Ens ha portat uns contes molt macos i ens ha animat a parlar el català!!!

oct. 21

Padrins i fillols 1r-6èA

Fa uns dies, l’alumnat de 1r i 6èA ens vam conèixer i vam estar amb els nostres padrins i fillols! Mireu que bé que ens ho hem passat!

oct. 17

Anem a l’hort a plantar!!!

Avui, les nenes i els nens de la Comunitat de Petits, hem anat a l’HORT a plantar!!

Hem plantat enciams, escaroles, cols , …

Ara tindrem cura de l’hort i de les nostres plantes per a que creixin boniques.

Entrades anteriors «