set 15

Comencem un nou curs!

Avui 15 de setembre encetem un nou curs. Els nens i nenes de l’escola han retornat de les seves vacances d’estiu a l’escola, carregats d’il·lusió i amb moltes ganes de treballar. Esperem que aquest nou any escolar que avui comença sigui profitós i que les mancances que l’escola pública està patint per les retallades, no impedeixin assolir els objectius que ens hem marcat.

Bon curs 14-15 per a tothom!

set 08

BENVINGUTS I BENVINGUDES AL NOU CURS 2014/15

Benvolgudes famílies,

Des de l’escola volem aprofitar aquests darrers dies de vacances per presentar el nou equip directiu, el qual s’ha posat el present curs al capdavant de la direcció del centre:

- La Lídia Rovira, com a Directora,
– La Irene Güell, com a Cap d’Estudis)
– La Isabel Amate, com a Secretaria.

Després d’un procés democràtic on hi va participar tot el professorat del Ceip Marià Galí van ser elegides com a nou equip directiu per aquest curs 2014-15.

Així doncs, en primer lloc volem felicitar al passat equip directiu, conformat per la Maribel Morera, l’Asunción Muriana i la Teresa Cucurull, per la seva tasca realitzada. Durant tots aquests anys ha estat un plaer treballar amb elles. Ens han demostrat com la feina ben feta, el treball en equip i l’esforç donen els seus fruits, tot elevant la docència al nivell que es mereix en aquesta societat.

En segon lloc, volem animar a totes les famílies a seguir en la línia de treball en què ja es troben. Aquesta línia de lluita diària que malauradament no podem deixar enrere. Tots plegats sabem que segueixen sent moments complexos per a la majoria de famílies i que, en molts casos, es fa difícil mantenir la il•lusió que l’aprenentatge requereix. Amb tot, cal ser conscients que els nens d’avui són el futur del demà, i és per això que cal que fer un esforç per tal d’aconseguir que els nostres alumnes, els vostres fills, esdevinguin persones crítiques amb el món d’avui, el futur del demà.

Esperem comptar amb el vostre recolzament. Gràcies per tot.

Recordeu que l’escola comença el proper dilluns dia 15 en horari de matí i tarda (excepte els alumnes de P-3).

Per la ignorància es descendeix a la servitud, per l’educació s’ascendeix a la llibertat” Diego Luis Córdoba (advocat i polític colombià).

bon inici curs

jul 04

Amics per sempre!

Ja podeu veure el video que vam fer a l’escola entre tots i totes per acomiadar a l’Asun Soler.

jul 01

Festa de Fi de Curs 2014

jul 01

Entrega d’orles a l’alumnat de 6è

jun 30

(No title)

jun 30

VÍDEO COMIAT CURS CINQUÈ

jun 26

FESTA FI DE CURS PARVULARI

jun 19

AMICS PER SEMPRE

Aquest matí hem viscut a l’escola un acte molt entranyable. La mestra Asun Soler es jubila. L’escola li ha fet una festa de comiat on ha participat tot l’alumnat, mestres, AMPA … També marxen la Maribel, que ha estat 14 anys al càrrec de la direcció,  i el mestre Alfons, tutor de sisè. A tots tres els trobarem a faltar molt. Amic, amigues… gràcies per tot el vostre esforç i dedicació a la nostra escola.

AMICS PER SEMPRE!!!

jun 19

COLÒNIES (26 al 29 de maig de 2014)

Les darreres fotos de Colònies. Són unes fotos maquíssimes que va fer la Mariona i que no hem pogut ficar als DVD’s per falta d’espai. Aquí les teniu totes per a que les pugueu descarregar. Només heu de fer un clic amb el botó dret del ratolí i clicar a “ANOMENA I DESA…”.

Older posts «