nov. 16

AJORNAMENT CROS ESCOLAR

Després de les inusuals pluges patides a la ciutat aquest dijous, ens veiem obligats a ajornar el Cros Escolar 18/19. Les pluges han fet malbé part del circuit que normalment s’utilitza per a aquesta jornada. Quan tinguem la nova data del Cros us ho farem saber.

Moltes gràcies per l’atenció.

Escola Marià Galí.

nov. 15

MÓN DE CIÈNCIA

A la sessió de l’espai  món de ciència hem volgut experimentar amb caramels de xocolata i aigua. Però, primer hem volgut ser artistes i hem creat una composició  amb els caramels: un arc de sant Martí, una estrella, una cara, una flor o una sèrie de colors. Tots sabem que aquests dolços estan fets de sucre, colorant i xocolata; a partir d’aquest moment formulem hipòtesis, preparem el material i som-hi!
Observem que el color es va dissolent poc a poc, però curiosament si no toquem el plat, els colors no es barregen, deixant franges molt marcades i una bonica experiència visual. L’explicació del fel de que no s’hagin barrejat els colors és degut a la dissolució amb el sucre i la densitat que es crea al voltant de cada caramel; al ser la mateixa densitat els colors no avancen i per tant, no es barregen.
Aquí teniu una petita mostra de les diferents composicions, cliqueu a la imatge:

nov. 14

SPEAK AND PLAY

Els espais d’anglès de les diferents comunitats han aconseguit la col·laboració dels alumnes de l’institut Nicolau Copèrnic per a fer conversa en anglès. Els i les voluntàries participaran durant tot el curs en els espais d’aprenentatge de les comunitats de petits, mitjans i grans.

cof

nov. 09

PROJECTE SIMBA AMB ACORDIONS

Aquest curs iniciem a l’Escola Marià Galí de Terrassa el projecte Simba dins de les activitats de Pla Educatiu d’Entorn. Aquesta iniciativa consisteix en apropar la música als nostres alumnes a través d’un instrument. A grans trets l’objectiu és introduir als nens de tercer de primària a la música a través de l’acordió cromàtic. Actualment l’acordió és un instrument que ofereix unes grans possibilitats didàctiques i musicals que es desenvoluparan a traves del joc, la intuïció, la improvisació, l’escolta, la psicomotricitat, la imitació, i la imaginació i creació. La mestra de música, s’ha coordinat amb el conservatori per poder tirar endavant la iniciativa durant aquest curs. Les sessions seran de mitja hora i hi podran participar els nostres alumnat en grups de cinc els dimecres al migdia, fora de l’horari lectiu. Les primeres sessions han tingut una molt bona acollida dins del nostre alumnat i les famílies han mostrat una molt bona col·laboració. Les classes estaran impartides pel músic Josep Vila del conservatori de música de Terrassa.

nov. 07

ESPAIS MITJANS

Els espais d’aprenentatge de les diferents comunitats continuen evolucionant cada dia. Encara queda molta feina a fer però seguim creixent en cada sessió. Cliqueu a la imatge i les podreu veure més grans.

nov. 05

SPEAK AND LEARN

Si voleu veure més fotos de l’Espai, cliqueu a la imatge.

rpt

oct. 24

ESPAIS D’APRENENTATGE DE LA COMUNITAT DE GRANS

Aquí teniu els treballs dels alumnes de la Comunitat de Grans que fa dues setmanes que van començar els espais d’aprenentage basats en les 8 intel·ligències múltiples.

oct. 16

COMENCEM ELS ESPAIS D’APRENENTATGE

set. 18

SORTIM A TELEVISIÓ DE TERRASSA

set. 05

BON INICI DE CURS

DATES REUNIONS INICI DE CURS

Un nou curs comença i ja ens estem preparant per rebre-us. A continuació, us recordem les dates de les reunions d’inici de curs. Fins aviat!

P3 → dijous 6 de setembre a les 17:00

P4 → dilluns 1 d’octubre a les 17:00