febr. 12

PORTES OBERTES: VINE A CONEIXE’NS

Truca i demana hora per a venir a visitar l’Escola!

febr. 02

CROS ESCOLAR

Els i les alumnes de l’escola Marià Galí han participat en el cros escolar de la ciutat. Va ser un matí fantàsticl

gen. 31

DIA MUNDIAL DE LA PAU

Els i les alumnes de primer i segon amb motiu del Dia Mundial de la Pau entre d’altres activitats, han realitzat aquest mural i l’han penjat a l’entrada del pati de Primària. Esperem que us agradi.

A més, els alumnes de tercer i quart, han treballat aquest dia a la classe d’anglès…mireu quins murals han fet!

gen. 21

FIGURA HUMANA A SEGON

Els alumne si les alumnes de segon hems estat treballant durant molts dies la figura humana a l’àrea de plàstica. Us volem deixar un recull del que hem anat fent. Hem fet retrats amb acetat, hem dibuixat figures humanes fixant-nos en un model, hem fet autoretrats inspirant-nos en Paul Klee i per finalitzar hem fet escultures de la figura humana amb filferro.

Hem treballat molt i això es nota en els resultats.

gen. 17

JORNADA DE JOCS TRADICIONALS

gen. 10

TARDA DE JOCS A LA COMUNITAT DE MITJANS

Aquesta tarda els alumnes i les alumnes de la comunitat de Mitjans hem gaudit d’una tarda de jocs. Hem pogut jugar i compartir les joguines que cadascú ha portat de casa seva.
Ha estat una tarda molt entretinguda i diferent!!!

des. 25

VIDEOS CONCERT

Clique a la imatge per poder veure els vídeos

des. 20

FOTOS CONCERT (Cinquè i sisè)

Sortida a l’Observatori Astronòmic de Sabadell

El dimecres 18 de desembre 1r i 2n vam anar a fer una visita a l’Observatori Astronòmic de Sabadell. Allà ens van explicar coses molt interessants sobre els planetes i el Sol.
Després vem dinar i jughar al Parc Catalunya. Ens ho vem passar molt bé!!!

des. 20

FOTOS CONCERT (Tercer i quart)

Entrades anteriors «