Numeració |
|
|
|
|
Treballem l’aproximació
|
De quin nombre està més
aprop el que et donen? |
Completa la serie |
Trobem nombres senars |
|
|
|
|
|
Compres amb € i centims
|
Qui viu a cada bloc?
|
Completem els requadres per tal
que la suma sigui correcta. |
Mirant el preu de cada producte,
completem els requadres. |
|
|
|
|
|
|
|
|
Completen l’altra part del dau per tal que sumi el nombre que surt. |
Completem el requadre en funció dels nombres que surten a la ruleta |
Col.loca els nombres de la dreta al lloc corresponent. |
Fem series de cinc en cinc |
|
|
|
|
|
Posem euros dins la bossa |
Descomposem nombres |
Descomposem un nombre en suma de tres |
Descomposem un nombre amb la desena i les unitats |
|
|
|
|
|
Estudiem la desena muntant un paissatge |
Escolta i posa el nombre |
Quin és el doble del nombre proposat |
De les dues cartes, quin és el nombre més gran i més petit que pots fer? |
|
|
|
|
|
Comptem llapis |
Posa quants gots estan plens |
Posem desenes de boles a cada got |
Quin signe li correspon? |
|
|
|
|
|
Quin és el nombre més gran |
Quina hora és? |
Quants dies, hores i minuts hi ha en |
Posa el signe correcte |
|
|
|
|
|
Completa les caselles de tal manera que els de dalt sumin els de sota |
Sóc a la casella 14 i m’ha sortit un cinc. On vaig? |
Descomposem un nombre amb la desena i unitat |
Quants llapis de cada color hi ha? |
|
|
|
|
|
Quin signe és el correcte? |
Quin nombre hi ha al mig? |
Fem càlcul mental |
Amb les monedes que tinc, puc comprar? |
|
|
|
|
|
Quantes centenes, desenes i unitats hi ha en el nombre.. |
Quants dits hi ha? |
Escolta, reconeix i marca els nombres |
De quin nombre està més aprop … |
|
|
|
|
|
Completa la serie númèrica a partir d’un nombre |
Quin nombre de la serie toca? |
Quin nombre, resultat de la suma, s’aproxima més? |
Els reglets |
|
|
|
|
|
Trobem nombres parells |
Quin nombre sóc? |
|
|
|
Problemes i enigmes |
|
|
|
|
Enigmes a resoldre classificats per cicles |
Comprem productes i paguem-los |
Vint problemes per a Cicle Inicial |
Què compres, quan pagues? i quin canvi et tornen o quan et falta? |
|
|
|
|
|
Comprem productes amb monedes |
Quantes coses pots comprar amb les monedes que tens? |
Quina espelma és? |
Aprenem a sumar |
|
|
|
|
Les operacions |
|
|
|
|
Fem sumes |
Fem restes |
Joc de sumes contra rellotge |
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Quants caramels hi ha als moneders sense veure’ls |
Posa les sumes en forma vertical i dóna la resposta |
Fem sumes portant |
Sumem i restem lloros |
|
|
|
|
|
|
|
|
Completem els forats buits perquè la resta sigui correcta |
Completem les restes i fem l’operació |
Completem les sumes i fem les operacions |
Completa els nombres que falten a la resta portant |
|
|
|
|
|
|
|
|
Aprenem a fer multiplicacions com a sumes repetitives |
Multipliquem per la unitat seguida de zeros |
Completa la suma en diferents nivells |
Ordena de gran a petit els nombres |
|
|
|
|
|
|
|
|
Multipliquem nombres |
Restem nombres |
Restem amb nombres de tres xifres |
Aprenem la suma portant |
|
|
|
|
|
|
|
|
Posem els nombres a la suma i completem-la |
Quina és la resposta correcta a la suma proposada? |
Quin és el signe que fa transformar el nombre? |
Sumem desenes |
|
|
|
|
|
|
|
|
Quin és el signe que fa transformar el nombre? |
Fem sumes de tres xifres |
El joc de les operacions |
La màquina de calcular |